خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / دستمزد کادر فنی ۷۲۰ هزار تومان است،

دستمزد کادر فنی ۷۲۰ هزار تومان است،

بازدیدها: 20

مربی تیم ملی کشتی آزاد با انتقاد از شایعات موجود در ارتباط با سوءاستفاده ایشان و کادر فنی درخصوص جذب کشتی‌گیران در لیگ گفت: بنده و دیگر اعضای کادر فنی با هیچ کشتی‌گیری به زور قرارداد نبستیم.

محسن کاوه در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، خاطر نشان ساخت: عباس دباغی از مدتها قبل با نفت قرارداد بسته بود که گفته شد باید رضایتنامه هیأت کشتی مازندران هم باشد.

وی افزود: لیگ مسابقه حرفه‌ای است و باید با تفکر حرفه‌ای در این رقابتها شرکت کرد.

او در پاسخ به انتقادات مربیگری کادر فنی در لیگ گفت: برخلاف شایعاتی که رواج دارد و گفته می‌شود مربیان تیم ملی حقوق‌های میلیونی می‌گیرند نده به عنوان مربی تیم ملی ۸۰۰ هزار تومان حقوق ماهانه برایم در نظر گرفته شده که با کسر ۱۰درصد هر ماه ۷۲۰ هزار تومان دریافتی دارم. آیا این دستمزد کفاف زندگی بنده را می‌دهد.

کاوه تصریح کرد: تنها مبنع درآمد ما مربیان فعالیت در لیگ است، اگر فدراسیون کشتی بودجه‌ای در اختیار داشت و خیلی کمتر از لیگ ما را ساپورت می‌کرد به هیچ عنوان در لیگ شرکت نمی‌کردیم. اما بعضی‌ها با اظهارات غیرمنطقی خود درصدد آن هستند فعالیت کادر فنی را در لیگ زیر سؤال ببرند. قهرمان سابق کشتی در رابطه با خبر کناره‌گیری نفت گفت: مسئولین نفت خواسته‌های منطقی داشتند که با پادرمیانی رئیس فدراسیون و مساعدت مسئولین ورزش نفت این مشکل حل شده و به لطف خدا نفت با تمام قدرت در مسابقات لیگ  حاضر خواهد شد

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1576 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *