خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / كشتي گيران در دور برگشت ليگ تست دوپينگ مي‌دهند

كشتي گيران در دور برگشت ليگ تست دوپينگ مي‌دهند

بازدیدها: 34

دبير فدراسيون كشتي گفت: با هماهنگي‌هاي انجام شده با ستاد مبارزه با دوپينگ، از كشتي گيران حاضر در رقابتهاي ليگ از اين پس به صورت سرزده تست دوپينگ گرفته خواهد شد.

عارف ربطي  در گفت و گو با ايرنا افزود: يكي از اهداف رقابتهاي ليگ علاوه بر فراهم كردن زمينه درآمدزايي و معيشتي اهالي كشتي، بحث حضور و كشف چهره‌هاي توانمند و گمنام كشتي است كه توسط مربيان تيم ملي در اين رقابتها شناسايي و جذب اردوها شوند.

وي در ادامه گفت: اما بارها ديده شده كه يك كشتي گير جوان و قبراق رقابتهاي ليگ پس از حضور در اردوهاي تيم ملي و ميادين معتبر آنطور كه بايد و شايد نتوانسته عرض اندام كند و در نهايت مشخص مي‌شود وي در رقابتهاي ليگ با استفاده از مواد نيروزا توانسته موفق ظاهر شود.

دبير فدراسيون كشتي با اعلام قطعيت تست دوپينگ در دور برگشت رقابتهاي ليگ گفت: از اين رو در نظر داريم تا با آغاز رقابتهاي دور برگشت ليگ با همكاري ماموران ستاد مبارزه با دوپينگ اجازه چنين كاري را به كشتي گيران خاطي و جوياي نام ندهيم.

 

ربطي خاطر نشان كرد: نمي‌توان به رقابتهاي ليگ فقط با ديد مسائل مالي و درآمدزايي نگاه كرد، چراكه هدف از برگزاري اين رقابتها پويايي و اعتلاي كشتي ايران است و نبايد اين مساله از ديد مربيان و مسئولان كشتي دور بماند دبير فدراسيون كشتي در خاتمه گفت: درست است كه رقابتهاي ليگ آنچنان كه بايد و شايد از سوي اسپانسرهاي مالي مورد توجه قرار نگرفت، اما آنچه مسلم است اين است كه همين رقابتها نيز حاصل تلاش عوامل فدراسيون و مسئولان باشگاه‌هاي حاضر در ليگ است تا حداقل چرخ كشتي كشورمان از حركت باز نماند

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1523 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *