خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / کلینیک اختصاصی مربیان تهران

کلینیک اختصاصی مربیان تهران

بازدیدها: 1

مسئول کلاس آموزش مربیگری هیأت کشتی استان تهران گفت: در اولین حرکت برای بالا بردن توان فنی مربیان کشتی  تهران و شهرهای تابعه اقدام به برگزاری کلینیک بازآموزی پیشرفته برای مربیان درجه ۳ ملی کرده ایم.

“عزیز اطاعتی” در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، خاطرنشان کرد: برنامه های آموزشی این کلنیک از سوی کمیته آموزشی هیأت کشتی و استان تهران و براساس آخرین استانداردها و دروس تعیین شده از سوی کمیته مربیان فدراسیون بین المللی کشتی فیلا تدوین شده و به وسیله اساتید مجرب و متخصص رشته های مختلف عمومی ورزشی تدوین خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: دروس تعیین شده برای این کلنیک براساس جلسات متعدد کارشناسی، مطالعات و آسیب شناسی با حضور اعضای کمیته مربیان، اهالی فن و مسئولان درجه اول هیأت در یک سال اخیر برگزیده شده است.

وی همچنین افزود: آمادگی جسمانی، شیوه های مدرن آماده سازی کشتی گیران برای تمرین، مسابقات، ریکاوری بین ۲ کشتی در مسابقات، طراحی تمرینات، علم تمرین، بدنسازی، حقوق ورزشی، روانشناسی، آنالیز از طریق فیلم، تازه ترین مقررات داوری و کتابهای منتشر شده در خصوص علم روز کشتی از جمله مواردی است که برای تدریس در این کلنیک در نظر گرفته شده است.

اطاعتی در پایان عنوان کرد: این کلاس طی روزهای ۲۲ لغایت ۲۵ دیماه در محل خانه کشتی تهران برگزار خواهد شد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1571 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *