خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / مسوولان فدراسيون به نوع داوري‌ها توجه بيشتري كنند

مسوولان فدراسيون به نوع داوري‌ها توجه بيشتري كنند

بازدیدها: 7

سرمربي تيم كشتي راه آهن گفت: اميدوارم وضعيت تيم راه آهن تلنگري به مسوولان ورزش كشور باشد و آنان از اين وضعيت پند بگيرند.

 امير توكليان دوشنبه شب پس از پيروزي ‪ ۵‬بر ‪ ۲‬در مقابل تيم رشد دانه گرگان در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: كم توجهي مسوولان موجب شد تا اين تيم نتواند به مرحله نيمه نهايي اين دوره ليگ راه يابد.

وي با بيان اينكه هنوز بدهي‌هاي دو سال قبل باشگاه به بازيكنان تسويه نشده است، گفت: من مشكلات مالي را اصلي‌ترين مانع رسيدن به مراحل بالاتر مي دانم، زيرا اين مسئله به نوعي انگيزه را از كشتي گيران ما گرفته بود و تيم ما بر روي مسابقات تمركز كافي نداشت.

توكليان در خصوص اين ديدار نيز گفت: كشتي گيران راه آهن در اين ديدار ثابت كردند شايسته صعود به مرحله نيمه نهايي هستند.

وي افزود: با اين حال راهيابي رشد دانه به مرحله نيمه نهايي مسابقات را به مسوولان و هواداران اين تيم تبريك مي‌گويم چرا كه براي رسيدن به اين هدف بزرگ، تلاشهاي زيادي كردند.

توكليان ضمن انتقاد از داوري‌هاي ليگ برتر كشتي، گفت: در سالهاي گذشته داوري‌ها با قدرت بيشتري انجام مي‌گرفت اما در اين دوره، شاهد آن بوديم كه قضاوت‌ها با اعتماد به نفس و تسلط كمتري انجام مي‌شود و با يك اعتراض نتيجه تغيير مي‌كرد.

وي افزود: در مجموع بايد مسوولان فدراسيون كشتي به نوع داوري‌ها توجه بيشتري كنند زيرا اين داوران هستند كه اثر مستقيم بر نتايج مسابقات دارند

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *