خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / مقابل ميزباني همدان ايستاديم

مقابل ميزباني همدان ايستاديم

بازدیدها: 33

اختلاف مسئولان تربيت بدني همدان و فدراسيون کشتي که در پي لغو ديدار تيم صنايع و معادن در برابر گاز شروع شده بود و با بي تدبيري مسئولان فدراسيون کشتي به نوعي کرکري و درگيري لفظي تبديل شد، تا اينکه بحث ميزباني مرحله نهائي ليگ پيش آمد و فدراسيون کشتي در پي تلافي تربيت بدني همدان را نقره داغ کرد تا برنده اين نزاع و درگيري فدراسيون باشد.
نائب رئيس فدراسيون با ادبياتي خاص ، قدرتنمائي فدراسيون را اينگونه بيان ميکند:

نايب رئيس فدراسيون كشتي گفت: مسئولان ورزش همدان به فدراسيون كشتي و شخص يزداني خرم توهين كردند به همين دليل ميزباني را از اين استان به گلستان انتقال داديم. 
       محمدعلي صنعتكاران نايب رئيس فدراسيون كشتي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: گلستان با نظر مسئولان فدراسيون كشتي به عنوان ميزبان مرحله نيمه نهايي رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد شد و همه بر روي ميزبان اين استان نظر مثبت داشتند.

وي افزود: همدان به همراه گلستان، بروجرد و تهران كانديداي ميزبان مرحله نهايي ليگ بودند اما پس از اظهارات مسئولان ورزش همدان مقابل ميزباني اين استان ايستاديم.

صنعت كاران گفت: پس از اظهارات تند رئيس اداره كل تربيت بدني همدان در خطاب به يزداني خرم ،بروجرد بيشتر از همدان براي كسب ميزباني ليگ شانس داشت به هر حال هر شخص بايد بداند كه جايگاهش را بشناسد و در حد خودش صحبت كند.

وي ادامه داد: همداني ها علاوه بر اظهارات رئيس اداره كل تربيت بدني اين استان در حاشيه رقابت هاي دور رفت ليگ در مقابل گاز مازندران حاضر نشده بودند آنها به همه تماشاگران توهين كردند و بايد با اين توهين ها در جايي برخورد مي كرديم گلستان از امكانات خوبي برخوردار است و مي تواند به خوبي از عهده ميزباني ليگ بربيايند و ما نگراني از اين بابت نداريم.
 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *