خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / نزديك شدن با فدراسيون كشتي به نفع ما بود

نزديك شدن با فدراسيون كشتي به نفع ما بود

بازدیدها: 18

رييس جديد انستيتو كشتي، تغيير و جابجايي محل اين انستيتو از خانه كشتي در مجموعه ورزشي آزادي به فدراسيون كشتي در مجموعه ورزشي شهيد شيرودي را از هر نظر بسيار مناسب توصيف كرد و گفت كه اين كار به نفع انستيتو كشتي بود.

سيدجواد رفوگر  در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در اين زمينه توضيح داد: گرچه انستيتو كشتي، مكاني علمي و آموزشي و تحقيقاتي براي ورزش كشتي است اما ما براي پيشبرد كارها و وظايف خود، نياز به ارتباطات نزديك اداري و اجرايي با فدراسيون كشتي داشتيم.

رفوگر اضافه كرد: كمبود جا و سختي در ايجاد ارتباطات اداري و اجرايي با فدراسيون كشتي و دوري راه خانه كشتي باعث شد تا انستيتو كشتي از محل قبلي خود به طبقه زيرين فدراسيون كشتي انتقال پيدا كند.

با نزديك شدن به فدراسيون كشتي، قطعا كارها سريع تر، بهتر و با فاصله زماني كوتاه تر انجام خواهد شد و ما نمي‌خواستيم كه كارهاي ما در خانه كشتي روي زمين بماند.

از سوي ديگر با در نظر گرفتن دوري راه خانه كشتي در مجموعه ورزشي آزادي تهران، حضور روسا و مسوولان هيات‌هاي كشتي استان‌هاي مختلف كشور در مكان قبلي انستيتو كشتي تقريبا مشكل بود.

روساي هيات‌هاي كشتي كه براي انجام كارهاي مربوط به كشتي استان‌هاي خود به تهران سفر مي‌كنند، در محل فدراسيون كشتي حاضر مي‌شوند و اكنون مي توانند كارهاي اداري مربوط به انستيتو كشتي را بدون مشكل و به خوبي انجام بدهند.

رييس جديد انستيتو كشتي درباره محل جديد اين انستيتو گفت: محل فعلي انستيتو كشتي، مكاني وسيع و شامل چندين اتاق است كه در طبقه تحتاني فدراسيون كشتي قرار دارد و قبلا محل فدراسيون‌هاي اسكي، بيمه ورزشي و ورزش هاي همگاني بود.با توجه به نزديك شدن به فدراسيون كشتي، مطمئنا همه كارهاي اداري و اجرايي ما، راحت تر و سريع تر انجام خواهد شد و هيچ كاري روي زمين نخواهد ماند.

رفوگر ادامه داد: در حال حاضر مشغول انتقال كميته‌هاي مختلف فدراسيون كشتي به انستيتو كشتي هستيم كه بايستي به عنوان زيرمجموعه‌هاي اين انستيتو به فعاليت خود ادامه دهند اما برنامه ريزي‌هاي ما به احتمال بسيار از اوايل سال آينده آغاز خواهد شد.

رفوگر در پايان گفت: در هفته آينده جلساتي را با مسوولان كميته‌هاي مختلف فدراسيون كشتي از جمله كميته‌هاي مربيان، بدنسازي، تغذيه، تحقيق و پژوهش و … خواهيم داشت.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1576 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *