خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / جایزه هفتاد هزار دلاری برای قهرمان جام جهانی

جایزه هفتاد هزار دلاری برای قهرمان جام جهانی

بازدیدها: 30

فدراسیون کشتی روسیه به منظور بالاتر بردن انگیزه ۸ کشور صاحب کشتی حاضر در جام جهان  کشتی آزاد سال ۲۰۱۰ برای شرکت دادن چهره های مطرح خود در این رقابت ها، ۷۰ هزار دلار برای تیم نخست ، ۴۰ و ۳۰ هزار دلار برای تیم های دوم و سوم اختصاص داده است.

 

به گزارش سایت اخبار کشتی  و به نقل از سایت فدراسیون کشتی روسیه، این در حالی است که تیم های چهارم تا هشتم نیز هر یک ۵ هزار دلار دریافت خواهند کرد.

  در این دوره از رقابت ها تیم های روسیه ، آذربایجان و ایران به عنوان سه تیم نخست رقابت های جهانی ۲۰۰۹ در دانمارک همراه با کشورهایی مانند تركيه، اوكراين ، بلاروس ، امريكا و ازبکستان به عنوان ۸ كشور شركت كننده دراين رقابت ها حاضرخواهند بود,

 حضور تنی چند از قهرمانان صاحب نام کشتی شوروی سابق از جمله الکساندر مدوید، سرگی بلاگلازوف،  سسلان  اندیف و آرسن فادزايف به عنوان مهمان اختصاصی روسها و همچنین رافائل مارتینتی رییس فیلا و ماریو سالتنیگ رییس کمیته داوران جهان در این رقابت ها نشان از اهمیت بالای این رقابت ها دارد.

  رقابت های جام جهانی کشتی آزاد سال ۲۰۱۰ طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه سال جاری در دو گروه ۴ تیمی در شهر ماخاچ قلعه / کالا/ روسیه برگزار خواهد شد.

  وزن کشی این رقابت ها روز ۱۴ اسفند برگزار می شود و هر تیم مجاز به شرکت دادن ۱۴ کشتی گیر هستند یعنی ۲ نفر در هر وزن .

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1576 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *