خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / نبايد با نام و اعتبار جهان پهلوان تختي بازي كرد

نبايد با نام و اعتبار جهان پهلوان تختي بازي كرد

بازدیدها: 37

 دارنده چهار مدال طلاي رقابتهاي جهاني كشتي گفت: به عنوان يكي از پيشكسوتان كشتي معتقدم نبايد با نام و اعتبار جهان پهلوان تختي اسطوره اي ورزش ايران بازي كرد و هر سال مسابقاتي ضعيف و سطح پايين را با نام او برگزار كرد.

ابراهيم جوادي  در گفت و گو با ايرنا افزود: با توجه به شرايط كنوني هيچ اعتباري براي رقابتهاي بين‌المللي جام تختي باقي نمانده و متوليان فدراسيون كشتي كاري كرده‌اند كه هيچ تيم صاحب نام و بزرگي در دنيا حاضر نيست كشتي گيران نامدار خود را به اين تورنمنت قديمي اعزام كند وي با اشاره به وعده‌هاي رييس فدراسيون كشتي گفت: يزداني خرم هر سال با وعده‌هاي رنگارنگ سعي دارد تا اين جام را براي سال بعد از افت و ركود خارج كند كه با كمال تاسف همچنان شاهد پايين آمدن بيشتر سطح اين جام هستيم.

دارنده مدال برنز بازيهاي المپيك ‪ ۱۹۷۲‬مونيخ افزود: يزداني خرم در اولين سال حضورش در فدراسيون كشتي با توجه به برگزاري جام تختي در بندرعباس و حضور تيم آمريكا در آن مسابقات، قول داد كه براي سالهاي بعد تيم‌هاي بزرگي را به جام تختي بياورد.

وي گفت: در مسابقات سال جاري نيز شاهد بوديم كه تمامي وعده‌ها رييس فدراسيون جز تبليغات بي‌سرانجام چيزي نبود و چهار تيم خارجي با كشتي گيران گمنام و در سطح محلات خود به اين جام آمده بودند.

جوادي با اظهار تاسف از وضعيت موجود افزود: كشورهاي خارجي و حتي ملي پوشان داخلي تا سال گذشته حتي رغبتي براي حضور در اين جام قديمي نداشتند، اما امسال علاوه بر عدم حضور كشتي گيران نامدار حتي تماشاگران نيز تمايلي براي تماشاي اين مسابقات از خود نشان ندادند.

وي گفت: با توجه به تمامي مسايل سالهاي اخير هنوز نمي‌دانم فدراسيون كشتي چه اصراري به برگزاري جام تختي دارد، به نظر من اين جام برگزار نشود بهتر است و حداقل نام و اعتبار جهان پهلوان تختي به نوعي به بازي گرفته نمي شود.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1574 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *