خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / غيبت سه كشتي گير در جام تختي موجه اعلام شد

غيبت سه كشتي گير در جام تختي موجه اعلام شد

بازدیدها: 39

طبق اعلام كادرفني تيم ملي كشتي آزاد از ميان كشتي گيران غايب رقابتهاي جام تختي ، تنها غيبت سه ملي پوش موجه بوده است.

پس از غيبت تمامي ملي پوشان به جز مراد محمدي در رقابتهاي جام تختي، كادر فني تيم ملي به بررسي دلايل غيبت اين نفرات و ديگر كشتي گيران غايب پرداخت كه در نهايت تنها غيبت سه ملي پوش را موجه دانست.

در اين راستا حسن رحيمي ملي پوش وزن ‪ ۵۵‬كيلوگرم به دليل حضور در دوره آموزش سربازي نتوانست در جام تختي شركت كند و مهدي تقوي و صادق گودرزي ملي پوشان اوزان ‪ ۶۶‬و ‪ ۷۴‬كيلوگرم نيز به دليل اين كه مربيان قصد داشتند از آنان در رقابتهاي جام جهاني ‪ ۲۰۱۰‬روسيه استفاده كنند در جام تختي حضور نيافتند.

همچنين وضعيت فردين معصومي و سعيد ابراهيمي در خصوص عدم حضور در رقابتهاي جام تختي همچنان در حال بررسي است،معصومي معتقد است كه به دليل درگذشت مادر همسرش چند روز از تمرينات اردو دور بوده و به همين دليل از مدتها پيش دلايل خود را براي انصراف از جام تختي با كادر فني و مسئولان فدراسيون مطرح كرده است.

ضمن اين كه سعيد ابراهيمي نيز بارها اعلام كرده بود از ناحيه مچ پا دچار مصدوميت است و شرايط حضور در جام تختي را ندارد كه كادر فني تيم ملي همچنان منتظر ارايه دلايل منطقي و موجه از سوي اوست.

اين گزارش حاكي است غيبت سعيد احمدي در وزن ‪ ۶۰‬كيلوگرم به دليل حضور در جام ياشاردغو و كاهش وزن بسيار از سوي كادر فني موجه اعلام شده است.

همچنين آزادكاران ديگري نظير جمال ميرزايي، اباذر اسلامي و مهران رضازاده نه تنها در جام جهاني ‪ ۲۰۱۰‬و رقابتهاي قهرماني آسيا جايي ندارند بلكه احتمالا براي حضور در انتخابي تيم ملي و مسابقات جهاني سال آينده نيز دچار مشكل خواهند بود.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1573 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *