خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / باخت جام تختی را فراموش میکنم

باخت جام تختی را فراموش میکنم

بازدیدها: 44

 دارنده مدال طلاي كشتي آزاد جوانان جهان اعلام كرد كه با فراموشي شكست در رقابتهاي جام تختي دور جديد تمرينات خود را برنامه ريزي و آغاز كرده است.

مسعود اسماعيل پور، آزاد كار وزن ‪ ۶۰‬كيلوگرم در گفت و گو با  ايرنا اظهار داشت: قرار نيست ناكامي در رقابتهاي جام تختي هميشه همراه من باشد و از ادامه راه دلسرد و نااميد شوم. از اين رو سعي دارم با پشت سرگذاشتن اين دوران به مرحله جديدي از تمرينات فكر كنم و به عنوان يكي از مدعيان اصلي وزن ‪ ۶۰‬كيلوگرم به ميادين بازگردم.

وي با اظهار نارضايتي از كشتي هايش در جام تختي گفت: بنا به دلايلي نتوانستم كشتي‌هاي خوبي در اين تورنمنت بگيرم و متاسفانه با يك غفلت و اشتباه در برابر مصطفي آقاجاني متحمل شكست شدم. البته اين كشتي تجربه خوبي برايم بود تا بيش از پيش به لحظه لحظه كشتي توجه كرده و هيچگاه از حريفان غافل نشوم.

اين آزادكار جوان مازني افزود: يكي ديگر از دلايل شكستم در جام تختي به برخي مشكلات داوري مسابقات نيز مربوط مي‌شد و هرچه اعتراض كردم نتوانستم اين اشتباه و امتياز منفي را برطرف كنم. به هر ترتيب اتفاقات جام تختي هر چه كه بود تمام شده و من بايد از هم اكنون به فكر ميادين بعدي و اثبات توانايي ام باشم.

قهرمان جوانان جهان در خاتمه عدم دعوت به اردوي تيم ملي را پايان دوران كشتي‌اش ندانست و گفت: درست است كه به اين مرحله از اردوي تيم ملي دعوت نشده و نتوانستم به عنوان يكي از مدعيان اعزام به جام جهاني ‪ ۲۰۱۰‬روسيه مطرح شوم، اما اين مساله پايان كار من نيست و سعي مي‌كنم با پيگيري تمرينات منظم و برطرف كردن نقاط ضعفم دوباره نظر مربيان تيم ملي را به خود جلب كنم.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1565 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *