خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / پشتوانه‌سازي را نباید فداي نتيجه گرايي کرد

پشتوانه‌سازي را نباید فداي نتيجه گرايي کرد

بازدیدها: 23

مربي اسبق تيم ملي كشتي آزاد گفت: بايد شرايطي در كشتي ما حاكم شود كه آينده نگري و پشتوانه‌سازي را فداي نتيجه گرايي و پيروزي‌هاي مقطعي نكرده تا مربيان با خيالي آسوده دست به جوانگرايي بزنند.

محمد طلايي  در گفت و گو با ايرنا افزود: خوشبختانه هم اكنون كشتي ايران در مسير صحيح و اصلي خود قرار گرفته و به همين خاطر براي كسب موفقيت‌هاي بزرگتر در رقابتهاي جهاني و المپيك، نياز مبرم به جوانگرايي و پشتوانه‌سازي دارد.

وي با اشاره به اين كه ميدان دادن به جوانان مهمترين رمز موفقيت در كشتي كشورمان است، گفت: روسها سالها است كه دست به جوانگرايي زده‌اند و به همين خاطر است كه روس همواره در رقابتهاي جهاني والمپيك مي‌درخشند.

طلايي افزود: بايد در نظر داشت كه هرگاه نيرو و توان مسئولان فدراسيون و كادر فني تيم ملي در محيطي فارغ از مسايل حاشيه‌اي كشتي به كار گرفته شده است هميشه شاهد موفقيت‌هاي بزرگي بوده ايم.

وي گفت: متاسفانه گاهي اوقات بروز مسايل حاشيه‌اي باعث مي‌شود كه تمام توانمندي‌هاي موجود صرف از بين بردن سوء تفاهمات و برخوردهاي شخصي شود.

طلايي با اشاره به زمان و شرايط مطلوب آماده‌سازي براي بازيهاي المپيك ‪ ۲۰۱۲‬لندن افزود: خوشبختانه هم اكنون همه چيز براي پيشرفت تيم ملي مهياست و اگر كادر فني بتواند تمام ذهن خود را به آماده‌سازي كشتي گيران معطوف كند، مطمئنا در ميادين آتي نيز موفق خواهيم بود.

وي ابراز داشت: اميدوارم متوليان فدراسيون كشتي ارزش فرصت باقيمانده تا رقابتهاي جهاني و بازيهاي المپيك را به خوبي درك كرده و امكانات لازم جهت آماده‌سازي كشتي گيران، اعم از برپايي اردوهاي مختلف و اعزام آنان به تورنمنت‌هاي معتبر بين‌المللي را مهيا كنند.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1573 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *