خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / هيچ يك از تيم‌ها با تركيب اصلي شركت نكردند

هيچ يك از تيم‌ها با تركيب اصلي شركت نكردند

بازدیدها: 5

دارنده ۴ مدال طلاي كشتي جهان گفت: بها دادن به سيدمحمدرضا آذرشكيب را تنها نكته خوب جام‌جهاني ۲۰۱۰ روسيه مي‌دانم.

ابراهيم جوادي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: نبايد خودمان را با نايب‌قهرماني جام‌جهاني فريب دهيم چون هيچ يك از تيم‌ها با تركيب اصلي در اين مسابقات شركت نكرده بودند. البته بها دادن به محمدرضا آذرشكيب تنها نكته خوب جام‌جهاني ۲۰۱۰ روسيه بود. اين اتفاقي بود كه متاسفانه سال گذشته در جام‌جهاني تهران رخ نداد.
وي افزود: سال گذشته گرچه چند مسابقه ساده در تهران داشتيم و مي‌شد در آنها به آذرشكيب ميدان داد؛ اما در همه ديدارها از فردين معصومي استفاده شد. اگر سال گذشته به آذرشكيب ميدان داده شده بود او اكنون وضعيت بهتري داشت. حالا هم كه كادر فني تيم ملي از آذرشكيب در جام‌جهاني استفاده كرده‌اند بايد اين را به فال نيك گرفت.
رئيس سابق هيات كشتي كرج تصريح كرد: در حال حاضر تيم‌هاي تركيه و آمريكا ضعيف شده‌اند. آذربايجان و روسيه وضعيت خوبي در دنياي كشتي دارند كه با نفرات اصلي‌شان در مسابقات شركت نكرده بودند كه البته باز هم مغلوب روس‌ها شديم.
جوادي با اشاره به مسابقات قهرماني آسيا خاطرنشان ساخت: درست است كه مسابقات آسيايي مهم است؛ اما بايد تركيبي از جوانان و باتجربه‌ها را به اين مسابقات اعزام كرد. كشتي‌گيراني كه پشتوانه المپيك باشند. همه تيم‌ها از سال گذشته براي المپيك استارت زده‌اند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *