خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / عباس دباغي به وزن بالاتر صعود كرد

عباس دباغي به وزن بالاتر صعود كرد

بازدیدها: 36

ملی پوش وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در رقابتهای المپیک ۲۰۰۸ پکن گفت:با توجه به توصیه کادر فنی تیم ملی ، پدرم  و شرایط فیزیکی و وزنی ام از این پس در وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی می گیرم.

عباس دباغی دارنده مدال نقره جوانان جهان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود:پس از اینکه نتوانستم در رقابتهای المپیک پکن در وزن ۵۵ کیلوگرم نتایج خوبی را کسب کنم پدرم بعنوان یک مربی و قهرمان سابق کشور به من توصیه کرد تا با توجه به شرایطم به وزن ۶۰ کیلوگرم بروم اما من نپذیرفتم.
دارنده مدال طلای نوجوانان آسیا ادامه داد:حتی برای بررسی شرایط خودم سال گذشته به جام سرکسیان ارمنستان نیز رفتم و در آنجا کشتی های بدی را به نمایش نگذاشتم اما با توجه به شرایط وزنی ام بازهم نتوانستم خودم را متقاعد کنم به یک وزن بالاتر بیایم.
دارنده مدال برنز آسیا تصریح کرد:با توجه به قد و قامت بلند و کشیده ام در مصاف با کشتی گیران وزن ۵۵ کیلوگرم دچار مشکل می شدم و نمی توانستم بخوبی با آنها کشتی بگیرم و از طرفی نیز از نظر وزنی با توجه به کم کردن کیلوهای زیاد در هنگام مسابقات دچار مشکل می شدم ودراین اواخر عملکرد قابل قبولی نداشتم.
دارنده مدال طلای جوانان آسیا تاکید کرد:پس از توصیه پدرم و برخی مربیان دیگر در اردوهای اخیر  مربیان تیم ملی نیز به من توصیه کردند با توجه به شرایط وزنی و فیزیکی ام به وزن ۶۰ کیلوگرم بیایم که من نیز بالاخره با وزن ۵۵ کیلوگرم خداحافظی کردم.
دباغی در پایان خاطر نشان کرد:با توجه به شرایط کلی و حضور کشتی گیران سرشناسی نظیر سید مراد محمدی ،مسعود اسماعیل پور،سعید احمدی و چند مهره ای دیگر، بسیار امیدوارم که بتوانم در وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی های خوبی را به نمایش بگذارم و در میدانهای مهم آینده از جمله بازیهای آسیایی گوانگژو و در نهایت المپیک لندن برای کشتی ایران افتخار آفرین باشم.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *