خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / مازندران برترين هيات كشتي در رده بندي فدراسيون

مازندران برترين هيات كشتي در رده بندي فدراسيون

بازدیدها: 13

رده‌بندي هيأت‌هاي كشتي براساس شاخص‌هاي تعيين شده در سال ۱۳۸۸ اعلام شد. استان‌هاي اول تا دهم در گروه A، يازدهم تا بيستم در گروه B و بيست و يكم تا سي و يكم در گروه C قرار گرفته‌اند.

در رده‌بندي هيأت كشتي استان‌ها در سال ۱۳۸۸ در گروه A استان‌هاي مازندران، تهران، خوزستان، لرستان، گيلان،‌ كرج، خراسان رضوي، كرمانشاه، فارس و اردبيل به ترتيب اول تا دهم هستند و در گروه B به ترتيب استان‌هاي همدان، گلستان، اصفهان، قم، قزوين، آذربايجان شرقي، كردستان، مركزي، خراسان شمالي و زنجان قرار گرفته‌اند.
همچنين در گروه C نيز استان‌هاي چهارمحال و بختياري، كهكيلويه و بويراحمد، ايلام، بوشهر، آذربايجان غربي، سيستان و بلوچستان، كرمان، خراسان جنوبي، سمنان، يزد و هرمزگان قرار دارند.
شاخص‌هاي امتيازدهي شامل رده‌بندي هيأت‌ها براساس نتايج ۱۰ مسابقه قهرماني ايران، شركت در مسابقات قهرماني و ليگ، ميزباني مسابقات داخلي و بين‌المللي، برگزاري كلاس‌هاي داوري و مربيگري، اعزام تيم به مسابقات برون مرزي، معرفي ورزشكار به تيم‌هاي ملي در مسابقات آسيايي، جام‌جهاني، جهاني و المپيك، برگزاري اردوي آمادگي، نفرات اول تا سوم مسابقات انتخابي تيم ملي، كسب مدال بين‌المللي، كسب مدال قاره‌اي، جهاني، جام‌جهاني، بازي‌هاي آسيايي و رده‌بندي بر حسب مرغوبيت مدال در رقابت‌هاي كشوري مي‌شود.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1575 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *