خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / بيش از ۲ گروه نمي‌توانند در خانه كشتي اردو بزنند

بيش از ۲ گروه نمي‌توانند در خانه كشتي اردو بزنند

بازدیدها: 7

مربي تيم ملي كشتي فرنگي گفت: با توجه به بضاعت‌‌هاي خانه كشتي، بيشتر از ۲ گروه به صورت همزمان نمي‌توانند در اين مكان اردو داشته باشد.

ناصر نوربخش در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: شايد خانه كشتي بتواند تعداد زيادي را در خود اسكان دهد؛ اما مسئله اصلي بحث تمريني آنهاست كه با توجه به تعداد تشك‌ها، نهايتا ۲ گروه مي‌توانند اردوي همزماني را در خانه كشتي داشته باشند و بيش از اين ميسر نيست.
وي تاكيد كرد: اگر اردوي تيم‌هاي بزرگسالان آزاد و فرنگي در حال برگزاري باشد، جوانان نمي‌توانند در خانه كشتي تمرين كنند چون تراكم كشتي‌گير خيلي زياد مي‌شود. در همين راستا اكنون ما تنها ۱۶ فرنگي‌كار جوان را در اردو كنار بزرگسالان داريم و در عين حال هنوز محل اردوي جوانان آزاد مشخص نشده است. صحبت‌هايي وجود دارد كه مجموعه ورزشي انقلاب نيز به سالن‌هاي تمريني ما اضافه شود.
سرمربي تيم ملي جوانان گفت: به جاي اينكه كل اردوي جوانان به مجموعه ديگري منتقل شود، بهتر است كه تيم‌هاي فرنگي يك‌جا و تيم‌هاي آزاد در جاي ديگري به تمرين بپردازند. البته در برنامه‌هاي زيربنايي فدراسيون كشتي، ساخت مجموعه‌اي كه بتوان در آن اردوهاي تيم‌هاي نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هر ۲ رشته آزاد و فرنگي را برگزار كرد، وجود دارد؛ اما در حال حاضر هم بايد اين مشكل را به نحو خوبي برطرف كرد…

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1575 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *