خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / وعده‌هاي بي‌سرانجام برخي از مسئولان

وعده‌هاي بي‌سرانجام برخي از مسئولان

بازدیدها: 3

دارنده دو نشان برنز رقابتهاي كشتي فرنگي قهرماني جهان در خصوص آخرين وضعيت تمريني و جسماني‌اش گفت: دوري از تمرينات و مصدوميت و همچنين وعده‌هاي بي‌سرانجام برخي از مسئولان باعث شده تا ديگر انگيزه و روحيه اي براي ادامه كشتي نداشته باشم.

سامان طهماسبي، فرنگي كار وزن ‪ ۸۴‬كيلوگرم كشورمان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا خاطر نشان كرد: پس از طي كردن دوران سخت و طولاني مصدوميت، متاسفانه هنوز نتوانسته ام به شرايط ايده آل و آمادگي لازم برسم تا اعتماد مربيان را براي حضور در اردوهاي تيم ملي به خود جلب كنم.

وي ادامه داد: تمرينات منظمي را در دستور كار قرار داده بودم، ولي هم اكنون به دليل وجود برخي مشكلات، انگيزه چنداني براي تمرين ندارم. برخي از مسئولان ورزشي استان كردستان به من دعده همكاري و حل مشكلاتم را داده بودند كه متاسفانه با عملي نشدن آنها مشكلات زندگي ام نيز بيشتر شد.

قهرمان رقابتهاي ‪ ۲۰۰۷‬آسيا گفت: در حال حاضر از بسياري از مسايل و برنامه هاي شخصي ام عقب ماندم و واقعا نمي‌دانم كه اگر نتوانم دوباره به تركيب تيم ملي راه پيدا كنم چكار بايد انجام دهم.

ملي پوش تيم كشتي فرنگي ايران در بازيهاي المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن اضافه كرد:
همچنان در انتظار برطرف شدن مشكلاتم هستم و اميدوارم با مساعد شدن شرايط و انجام تمرينات فشرده دوباره به روزهاي اوج آمادگي و تركيب تيم ملي برسم.

طهماسبي در رابطه با اعزام داود عابدين زاده به مسابقات قهرماني آسيا در هندوستان اظهار داشت: وي در وزن ‪ ۷۴‬كيلوگرم يك كشتي گير بسيار خوب بود و حالا هم كه به يك وزن بالاتر آمده مي‌تواند در صورت رعايت كردن برخي موارد باز هم به موفقيت‌هاي خود ادامه دهد.

وي افزود: البته او در وزن ‪ ۸۴‬كيلوگرم هنوز ميدان خاصي را تجربه نكرده كه اميدوارم با توجه به تمرينات سنگينش در اردوي تيم ملي بتواند در هندوستان به مدال طلا دست پيدا كند.

طهماسبي در پايان خاطر نشان كرد: جوانگرايي در تركيب تيم ملي اعزامي به رقابتهاي قهرماني آسيا به ميزان اهميت آن مربوط است و به نظر من مربيان تيم ملي، فرنگي كاران اصلي خود را براي رقابت‌هاي جهاني ‪ ۲۰۱۰‬مسكو و بازي هاي آسيايي گوانگ ژو كنار گذاشته اند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *