خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / مشكل اصلي كشتي ما عدم توانايي در حفظ سرمايه هاست

مشكل اصلي كشتي ما عدم توانايي در حفظ سرمايه هاست

بازدیدها: 3218

سرمربي اسبق تيم كشتي فرنگي جوانان كشورمان گفت: با نگاهي به نفرات دعوت شده به اردوهاي اخير آماده‌سازي تيم ملي كشتي، مي‌توان به فراموش شدن تعدادي از فرنگي كاران آينده دار و مستعد كشورمان پي برد.

فرهاد اسماعيل نژاد در گفت و گو با ايرنا خاطرنشان كرد: به نظر نمي‌رسد كه كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي تمامي استعدادهاي ناب كشور را در اردوي آماده‌سازي گردهم آورده و قصد دارند نفرات اصلي را بدون برگزاري رقابتهاي انتخابي از جمع همين نفرات گزينش كند.

وي افزود: ما فرنگي كاران مستعد و آينده دار زيادي داريم كه به دليل قبول شكست در رقابتهاي جام يادگار امام(ره) خط قرمز بر روي نامشان كشيده شده و در عين شايستگي بايد به آرامي فراموش شوند. فرنگي كاراني مثل داود گيل نيرنگ، عادل بالي تبار،محمد حاتمي و رضا اسدپور ….. كه هر كدام مي توانستند با حضور در اردوهاي تيم ملي به عنوان مدعي اصلي اوزان خود قلمداد شوند.

مربي اسبق تيم ملي كشتي فرنگي گفت: با اين وجود نمي‌توان رقابتهاي انتخابي را هم به كلي تعطيل كرده و تركيب تيم ملي را با داشته‌هاي موجود در اردوهاي آماده‌سازي و تورنمنت‌هاي بين‌المللي شناسايي نمود، چراكه ممكن است برخي از فرنگي كاران توانمند كشورمان بنا بر هر دليلي از حضور در اردو محروم مانده و فرصت عرض اندام به آنان داده نشود.

اسماعيل نژاد اضافه كرد: مشكل اصلي كشتي ما عدم توانايي در حفظ سرمايه هاست، چرا كه هيچگاه نتوانسته‌ايم يك كشتي گير قهرمان در رده جوانان را با همان شرايط قهرماني، تا رده بزرگسالان هدايت و همراهي كنيم.

سرمربي اسبق تيم ملي كشتي فرنگي جوانان كشورمان اضافه كرد: متاسفانه بارها مشاهده شده كه يك كشتي گير به رغم توانايي و استعدادش هيچگاه از سوي مربيان خود مورد توجه قرار نگرفته و از سوي ديگر به كرات مشاهده شده كه برخي از فرنگي كاران به رغم ناكامي و ناتواني‌هاي متعدد، باز هم در صف اول اردوهاي آماده‌سازي و تركيب تيم ملي قرار داشته اند.

اسماعيل نژاد در پايان گفت: به شخصه به توانايي‌هاي محمد بنا در هدايت و رهبري تيم‌هاي ملي كشتي فرنگي معتقدم، ولي به نظر من او بايد از عنوان چهارمي آسيا در دهلي نو برداشت مطلوبي داشته باشد تا ديگر هيچگاه نفرات دوم و سوم تيم ملي خود را اينگونه نامطمئن و ناآماده راهي ميادين بين المللي نكند.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1567 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *