خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / با لغو انتخابي مي‌خواهيد پشتوانه بسازيد؟

با لغو انتخابي مي‌خواهيد پشتوانه بسازيد؟

بازدیدها: 1

من يك شهرستاني هستم و مي‌دانم كه در شهرستان‌ها اميد همه كشتي‌گيران به اين است كه در مسابقه انتخابي شركت كنند و خود را در آنجا نشان دهند. در واقع با مسابقه انتخابي است كه كشتي شهرستان‌ها زنده مي‌ماند و اگر مسابقه انتخابي را از بين ببريم، ديگر چيزي از كشتي باقي نمي‌ماند، غلامرضا محمدي كه خود يك شهرستاني است بايد اين مساله را بهتر از هر كسي درك كند و تصميمي نگيرد كه به ضرر كشتي كشور باشد.

سرمربي سابق تيم ملي كشتي آزاد ايران گفت: فدراسيون كشتي با لغو مسابقات انتخابي چگونه مي‌خواهد پشتوانه بسازد؟

محمدحسن محبي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: مسوولين فدراسيون اعلام كردند كه كف‌گير كشتي به ته ديگ خورده و بايد پشتوانه سازي كنند اما سوال اين است كه اينگونه مي‌خواهيد پشتوانه‌سازي كنيد؟

وي ادامه داد: من يك شهرستاني هستم و مي‌دانم كه در شهرستان‌ها اميد همه كشتي‌گيران به اين است كه در مسابقه انتخابي شركت كنند و خود را در آنجا نشان دهند. در واقع با مسابقه انتخابي است كه كشتي شهرستان‌ها زنده مي‌ماند و اگر مسابقه انتخابي را از بين ببريم، ديگر چيزي از كشتي باقي نمي‌ماند، غلامرضا محمدي كه خود يك شهرستاني است بايد اين مساله را بهتر از هر كسي درك كند و تصميمي نگيرد كه به ضرر كشتي كشور باشد.

دارنده‌ي دو مدال نقره و برنز جهان و ۵ طلاي آسيا در پايان گفت: در زمان سيد محمد خادم، وي به دورترين نقاط ايران سركشي مي‌كرد و مسابقه مي‌گذاشت كه اين باعث رونق كشتي شهرستان‌ها مي‌شد، او اين كارها را مي‌كرد چون متخصص كشتي بود و با تصميمات اشتباه مقابله مي‌كرد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1567 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *