خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / نبايد به خاطر غيبت در جام تختي حذف بشويم

نبايد به خاطر غيبت در جام تختي حذف بشويم

بازدیدها: 8

عضو تيم ملي كشتي در مسابقات جهاني ۲۰۰۹ گفت: كادر فني فرصتي دوباره به من و ابراهيمي بدهد تا ادعاي شايستگي خود را ثابت كنيم.

جمال ميرزايي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: من هم مثل ابراهيمي معتقدم اگر من و او را به اردو دعوت كنند و ۲۰ روز به ما مهلت دهند، مي‌توانيم ادعاي شايستگي خود را ثابت كنيم. بعد اگر خواستند براي ما انتخابي درون اردويي بگذارند و يا به تورنمنت‌هاي برون‌مرزي اعزام‌مان كنند. اگر بد بوديم كه خط‌مان بزنند و اگر هم خوب بوديم حفظ‌مان كنند.
وي خاطرنشان ساخت: اگر ما را به اردو دعوت كنند اين ظلم به كشتي‌گيراني نيست كه از ماه‌ها قبل در اردو بوده‌اند چون هميشه بايد بهترين‌ها و آماده‌ترين‌ها را انتخاب كرد. ممكن است يكي ۱۰ ماه سال در اردو باشد؛ اما در مسابقات رسمي كارايي نداشته باشد و يا در انتخابي نفر سوم ايران هم نباشد. البته منظور من هيچ فرد خاصي نيست و اين مسئله را كلي مي‌گويم.
اين كشتي‌گير همداني گفت: اميدوارم به اردوي تيم ملي دعوت شوم. فعلا هفته‌اي ۵ جلسه در همدان تمرين مي‌كنم. من و ابراهيمي ملي‌پوش جهاني دانمارك بوديم و نبايد به خاطر غيبت تنها در يك مسابقه (جام تختي) حذف مي‌شديم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *