خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / براي رشد و اعتلاي كشتي ايران گام بر مي‌دارم

براي رشد و اعتلاي كشتي ايران گام بر مي‌دارم

بازدیدها: 15

 مربي اسبق تيم ملي كشتي آزاد كشورمان گفت: در شهر و استان خاصي مربيگري نمي‌كنم و در هر نقطه‌اي از كشور حضور پيدا مي‌كنم، تنها براي رشد و اعتلاي كشتي ايران گام بر مي‌دارم.

محمد طلايي در گفت و گو با ايرنا افزود: با توجه به دوستي و همكاري نزديك با رييس هيات كشتي استان اصفهان، مدتي است در عرصه آموزش نوجوانان اين استان كشتي خيز، فعاليت مي‌كنم و هر گاه كه نياز باشد از تهران به اين شهر رفته و با همكاري اهالي كشتي اصفهان، كلاس‌هاي مختلفي برگزار مي‌كنيم.

وي گفت: هر عضوي از خانواده كشتي بايد در هر جايي كه مي‌تواند به اين رشته خدمت كند و همواره به موفقيت و اعتلاي نام كشورمان بيانديشد و در نتيجه فرقي ندارد كه در چه پست و مكاني مشغول به كار هستيم و بايد در راه رشد و پرورش كشتي گيران گام برداريم.

قهرماني اسبق كشتي جهاني افزود: در همين راستا علاوه بر فعاليت‌هاي مختلف در عرصه آموزش كشتي در تهران و اصفهان، مدتي است كه در شهرستان رودهن نيز كارهايي را آغار كرده‌ايم كه خوشبختانه با حمايت‌هاي مستمر رييس تربيت بدني اين شهرستان، شاهد پيشرفت محسوسي در بين جوانان رودهن نيز هستيم.

طلايي اضافه كرد: بر اين باورم كه مي‌توان همواره براي پيشرفت كشتي كشورمان مفيد واقع شد، به شرط آن كه از هياهو و حواشي موجود اين رشته فاصله گرفته و با برخورداري از يك هدف عالي و مشخص، فقط به فكر پشتوانه هاي كشتي باشيم.

وي در خاتمه گفت: اگر برخي از قهرمانان اسبق و پيشكسوتان كشتي كشورمان بتوانند حضوري فعال در اين عرصه داشته باشند، مطمئن باشيد در آينده اي نزديك شاهد پيشرفت و موفقيت‌هاي چشمگيري در سطوح داخلي و بين‌المللي خواهيم بود.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1567 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *