خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / تغيير و تحول در مديريت فدراسيون ناشنوايان

تغيير و تحول در مديريت فدراسيون ناشنوايان

بازدیدها: 10

طي حکم سعيدلو رياست سازمان تربيت بدني، کاظم نظم ده که پيش از اين معاون توانبخشي سازمان بهزيستي کشوربود، بسمت رياست فدراسيون ناشنوايان کشور منصوب نمودند.

در متن نامه اين حکم آمده است “نظر به تعهد، تجربه و به استناد اختيارات ذيل ماده ۱۰ اساسنامه فدراسيون‌هاي ورزشي جناب عالي را به عنوان سرپرست فدراسيون ورزشهاي ناشنوايان منصوب مي‌نمايم. لازم است با هماهنگي، معاونت امور ورزش سازمان ضمن انجام امور محوله حداكثر ظرف مدت شش ماه نسبت به فراهم نمودن مقدمات و برگزاري انتخابات فدراسيون اقدام فرمائيد.
سايت کهن بوم نيز انتصاب ايشان را به اين سمت تبريک گفته و براي ايشان و همکارانشان آرزوي موفقيت روز افزون در انجام اين مسئوليت بزرگ را داريم و نيز جا دارد از زحمات اعضاي قبلي فدراسيون حاج آقا داوودي رياست فدراسيون – پرويز سيروس پور دبير فدراسيون و آقاي کاظمي کمال تشکر و قدرداني را بنمائيم و براي ايشان نيز در تمامي مراحل زندگي آرزوي سلامتي و موفقيت مي نمائيم.

به بهانه تغيير و تحول در فدراسيون ناشنوايان مجالي يافتيم تا با سخنگوي فدراسيون ناشنوايان و سرمربي تيم ملي کشتي ناشنوايان ايران مصاحبه اي را برگزار نماييم. محمد محمودي را اهالي ورزش به خصوص کشتي به خوبي مي شناسند، وي که به همراه تيم کشتي ناشنوايان تا کنون چهار بار به قهرماني المپيک دست يافته است و بدون هيچگونه چشم داشت مادي يار و ياور ناشنوايان بوده اينگونه آغاز کرد : “دکتر نظم ده با خلوص نيت و با ياد خدا کار خود را آغاز کرده و اميدوارم دعاي خير جامعه ورزش پشتوانه اين خدمتگذار ورزش ناشنوايان باشد.”

در اين ميان با تغيير و تحولات چند هفته گذشته در فدراسيون ناشنوايان اميد به اين مي رود که رياست جديد فدراسيون آقاي دکتر نظم ده برنامه هاي خوبي در رأس کارهاي خود داشته باشند، که از اين حيث مي توان به موضوعات ذيل اشاره نمود.
۱-  از تمامي ورزشکاران و تحصيل کردگان ناشنوا در تمامي رده هاي سازمان بهره خواهند برد که مي توان به انتصاب آقاي خسرو کارآمد بعنوان نائب رئيس فدراسيون و مدير تيمهاي ملي و آقاي مسعود فراهاني بعنوان مشاور و رياست هيئت استان تهران و يکي از خواهران تحصيلکرده با مدرک کارشناسي ارشد بعنوان مديرورزش بانوان فدراسيون اشاره نمود.

۲- در برنامه هاي بعدي عنوان گرديد که بين ۶۰ الي ۷۰ درصد بدنه تمامي فدراسيونهاي تابعه از خود خواهران و برادران ناشنوا استفاده شود.
۳- فدراسيون ناشنوايان در برخي از رشته ها از قبيل هندبال- واليبال ساحلي- فوتسال- جودو و … نه صاحب فدراسيون مستقلي مي باشد و نه توانسته است ورزشکاراني را در سطح ملي به مسابقات جهاني و المپيک ناشنوايان روانه کند، در بسته برنامه هاي دکتر نظم ده افتتاح و تشکيل اين ورزشها پيشنهاد گرديده است.
۴- قرار به تعامل بيشتر مابين فدراسيون هاي مرتبط از سازمان تربيت بدني و فدراسيون ناشنوايان گرديد، تا تيمها بتوانند جهت شرکت در انتخابي المپيک ناشنوايان که ۲۰۱۱ که در کشور کره جنوبي برگزار مي شود به آمادگي مطلوب دست پيدا کنند.
۵- با درد و دل و ارتباط ايشان با کادر پرسنل که اغلب ناشنوا هستند تا حدي به وضعيت معيشتي پرسنل رسيدگي شده و در حد توان بتوانند امتيازاتي را برايشان فراهم کنند.

در پایان این گفتکو محمد محمودی ضمن مثبت توصیف کردن جلسه اخیر با رئیس فدراسیون به رویکرد تخصصی و اندیشه های برتر آقای نطم ده اشاره کرد و با این جمله سخنان خود را به پایان رسانید : به عنوان یک خدمتگذار با دعای فرزندان خدا برای سربلندی ورزش ناشنوایان در کنار دیگر همکارانم تلاش میکنم.
سایت کهن بوم  آرزوی توفیق روز افزون را برای تمامی زحمتکشان ورزش ناشنوایان بالاخص جناب  آقای دکتر نظم ده ، حاج مهدی هوریار ، جناب آقای خسرو کارآمد ، پهلوان محمد محمودی و دیگر اعضاء دارد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *