خانه / کارشناسی / بررسی وقایع کشتی / آقای یزدانی خرم این بار چه توجیهی دارید؟

آقای یزدانی خرم این بار چه توجیهی دارید؟

بازدیدها: 44

پس از نزول تاسف بار جوانان کشورمان در مجارستان ،شوک بزرگی به جامعه بزرگ کشتی وارد گشت و حال منتظریم ببینیم رییس فدراسیون چه توجیهی در این رابطه دارد.
نکته ای که آقای یزدانی خرم قبل از هر توجیهی باید بداند این است که تزریق پول و سرمایه گذاری در کشتی با یک بنگاه اقتصادی تفاوت زیادی دارد.

این نکته را بدین دلیل ذکر کردیم که آقای یزدانی خرم با توجه به مدیریتش در زمینه های غیر ورزشی و مخصوصا کشتی همیشه در مصاحبه از تزریق پول و بودجه بالا سخن میگوید ، فارغ از آنکه مسائل مالی بخشی از موفقیت در ورزش انفرادی کشتی است ، شاید اگر ایشان کمی سابقه ورزشی داشتند و یا حداقل چند بار ورزش کرده بودند ،درک بهتری از مدیریت ورزش داشتند تا در مصاحبه هایشان از استدلال غیر منطقی استفاده نکنند.
این سئوال را از ایشان می پرسیم : دلایل شکست جوانان را در چه میدانید؟ 
مطمئنا ایشان جوابی منطقی و کارشناسی نخواهند داشت ، چرا که نمی دانند کشتی چیست.
اهالی فدراسیون صحبتهای ضد و نقیضی را بیان میکنند ، عارف ربطی (دبیر فدراسیون ) از وجود بهترین امکانات سخن میگوید و اعتقاد دارد شرایط جوانان در بالاترین سطح بوده، از طرفی محمد علی صنعتکارن (نائب رئیس فدراسیون ) با ذکر این نکته که آب از سرچشمه گل آلود است از نبود جا و مکان تمرین جوانان خبر میدهد و قدرت پور کریمی (مربی تیم جوانان) از پیشرفت دیگر کشورها میگوید و شکست امسال را از قبل پیش بینی کرده.
حال اینکه مجید خدایی که تا قبل از جهانی از شرایط مطلوب جوانان سخن میگفت هنوز اظهار نظری نکرده.
در دوران ریاست آقای یزدانی خرم به لحاظ محدود بودن اهالی فن و نبود دلسوزان و متخصصین کشتی اتفاقاتی و پسرفتهایی مشاهده گشت که در تاریخ کشتی ایران کم نظیر بوده.
باز هم میگوییم هیچگاه شکست سنگین المپیک چین فراموش نمی شود ، همانطوری که هیچگاه معزی پور و دیگر نا کار آمدان پاسخگو نبودند ، اینبار نیز کسی پاسخگو نیست و اهالی فدراسیون تقصیر را گردن دیگری انداخته و سر آخر رئیس فدراسیون با سخنانی واهی از واریز نشدن بودجه فدراسیون میگوید و بدین شکل یکی دیگر از افتضاحات فدراسیون غیر متخصص کشتی ماست مالی می شود.
امیدواریم که مسئولین دلسوز سازمان تربیت بدنی فکری به حال کشتی کنند و این رشته ملی و مذهبی را از وجود عناصر غیر کشتی , غیر متعهد پاک گردانند.  

درباره‌ی admin

حتما ببینید

azad2

کارنامه قابل قبول فدراسيون کشتي در سال ۹۰

بازدیدها: 157 در سال جاري تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در مسابقات خارجي خوش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *