خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / خستگي و كمبود وزن باعث افت كشتي هايم شد

خستگي و كمبود وزن باعث افت كشتي هايم شد

بازدیدها: 30

دارنده مدال برنز مسابقات كشتي آزاد قهرماني جوانان جهان، خستگي و كمبود وزن را از اصلي‌ترين دلايل قهرمان نشدنش در مجارستان عنوان كرد.

عرفان اميري آزادكار وزن ‪ ۹۶‬كيلوگرم تيم جوانان كشورمان در گفت و گو با ايرنا، به رقابت‌هاي جهاني بوداپست مجارستان اشاره و خاطرنشان كرد: به رغم اينكه براي كسب عنوان قهرماني در اين مسابقات حضور يافتم، اما بنا به دلايل مختلفي كه در پي حضور در مسابقات آسيايي گريبان گير من شد، نتوانستم به عنواني بهتر از مقام سومي و كسب مدال برنز دست يابم.

وي افزود: در دور اول اين مسابقات با حريف چيني روبرو شدم كه در هر دو تايم با نتيجه يك بر صفر به پيروزي رسيده و در دور دوم نيز حريف گرجستاني خود را در تايم اول با نتيجه يك بر صفر و تايم دوم با نتيجه پنج بر صفر شكست دادم.

اميري در ادامه با بيان اينكه در دور سوم كشتي گير لهستاني را در يك رقابت يك طرفه با نتايج ‪ ۶‬بر صفر و پنج بر صفر در تايم‌هاي اول و دوم شكست داد، به شكست خود مقابل حريف روسي در دور چهارم اشاره كرد و گفت: در اين كشتي و در تايم اول يك بر صفر و در تايم دوم نيز چهار بر صفر مغلوب حريف شدم تا عملا شانس تصاحب طلا را از دست بدهم.

وي تاكيد كرد: در زمان برگزاري اين مسابقه و ساير رقابت ها، تنها ‪۹۱‬ كيلوگرم وزن داشتم در حالي كه مجبور بودم در ‪ ۹۶‬كيلوگرم كشتي بگيرم.

كشتي گير كرمانشاهي تيم جوانان در بخش ديگري از اظهاراتش افزود: پس از شكست مقابل كشتي گير روس براي كسب عنوان سومي مقابل حريف اوكرايني قرار گرفتم كه در تايم‌هاي اول و سوم موفق به شكست سه بر صفر حريف خود شدم و تنها در تايم دوم با نتيجه سه بر صفر نتيجه را واگذار كردم.

اميري در خاتمه با بيان اينكه بسيار اميدوار است تا به اردوي تيم ملي كشتي دعوت شود، يادآور شد: در صورت حضور در اردوي آماده‌سازي تيم ملي ، خود را براي مسابقات آسيايي گوانگ ژو و رقابتهاي جهاني ‪ ۲۰۱۰‬مسكو آماده خواهم كرد.

گفتني است تيم ملي كشتي آزاد جوانان كشورمان در مسابقات جهاني بوداپست مجارستان با كسب تنها ‪ ۲‬مدال برنز توسط محمد يوسفي در ‪ ۶۶‬كيلوگرم و عرفان اميري در ‪ ۹۶‬كيلو گرم نتوانست به عنواني بهتر از پنجمي دست يابد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1565 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *