خانه / کارشناسی / بررسی وقایع کشتی / آقای رئیس فدراسیون از هیأت کشتی مازندران یاد بگیرید!

آقای رئیس فدراسیون از هیأت کشتی مازندران یاد بگیرید!

بازدیدها: 1051

اولین دوره مسابقات بین المللی جام حبیبی و موحد با شکوه و اعتباری خاص در حد نام این دو قهرمان بزرگ کشتی جهان برگزار گردید و این امر موجب خرسندی اهالی و صاحب نظران کشتی گردید.
امیدواریم فدراسیون نشینها از مسئولان کشتی مازندران کمک گیرند تا با راهنمایی این دلسوزان واقعی کشتی جام جهان پهلوان تختی را در حد نام و آوازه این بزرگمرد کشتی جهان برگزار کنند و از طرفی با مشاوره از این عزیزان در نحوه دعوت از تیمهای خارجی ، دیگر شاهد حضور تیمهایی مانند عراق در جام تختی نباشیم. 

حضور چند عنوان دار جهان و المپیک سطح کیفی این دوره از مسابقات را در حد قابل قبولی بالا برد و غیبت ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی نیز قابل بحث و تأمل است ، اگر اندیشه مثبتی در تصمیم گیری شرکت ملی پوشان در این جام قرار داشت ، شاهد مسابقاتی در سطح جامهای معتبر دنیا نظیر یارگین ، جایزه بزرگ باکو ، زیلکوفسکی و … بودیم.
با توجه به تمامی جوانب امر ، اولین دوره جام حبیبی و موحد تمامی علاقه مندان کشتی را غافلگیر کرد ، چرا که با امکانات هیات کشتی مازندران در مقابسه با فدراسیون کشتی ، مسابقاتی به مراتب بالاتر از جام تختی برگزار گردید.
با قرار گرفتن این دوره از مسابقات در تقویم فیلا امدواریم شاهد برگزاری هر چه با شکوهتر این رویداد در سالهای آتی باشیم و فدراسیون کشتی نیز بدون هیچ غرض ورزی اجازه حضور ملی پوشان را در این مسابقات بدهد.
جامعه بزرگ کشتی ضمن عرض خسته نباشید به مسئولین برگزاری جام حبیبی و موحد ، امیدوار است که این رویکرد مثبت در نزد دلسوزان واقعی کشتی باعث سربلندی این ورزش پر افتخار کشور شود و شایسته ها و اهالی واقعی کشتی سکاندار ورزش اول کشور باشند

درباره‌ی admin

حتما ببینید

azad2

کارنامه قابل قبول فدراسيون کشتي در سال ۹۰

بازدیدها: 155 در سال جاري تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در مسابقات خارجي خوش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *