خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / قهرمانی حاجی زاده در المپیاد دانشجویان

قهرمانی حاجی زاده در المپیاد دانشجویان

بازدیدها: 3005

نفرات برتر ۷ وزن مسابقات کشتي آزاد و فرنگي دهمين المپياد فرهنگي ورزشي دانشجويان سراسر کشور در اولين روز اين رقابت ها مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشي «شبكه خبر دانشجو»، سهيل منتظري از دانشگاه فردوسي مشهد در کشتي آزاد، وزن ۵۵ کيلوگرم، مقام اول را از آن خود كرد، پوريا برزگر از دانشگاه مازندران دوم شد و مقام سوم مشترکا به ميلاد نائيني از دانشگاه تهران و مهرداد آتش فراز از دانشگاه جهرم رسيد.

در وزن ۶۶ کيلو گرم نيز برزو حسنوند از دانشگاه لرستان اول، فرامرز حسيني چمه از دانشگاه جامع علمي کاربردي دوم و ميثم کريمي از دانشگاه مازندران و امير حسين تات از دانشگاه علوم انتظامي سوم مشترکا شدند.

 در وزن ۸۴ کيلو گرم: مهدي حاجي زاده از دانشگاه مازندران اول و امير حسين گودرزي از دانشگاه ملاير دوم شدند و ابوالفظل پناه بر از دانشگاه شمال و رضا افضلي از دانشگاه رازي کرمانشاه مقام سوم را كسب كردند.

همچنين در مسابقات کشتي فرنگي رقابت ها در ۴ وزن پيگيري شد که به ترتيب نفرات زير مدال طلا، نقره و برنز را برگردن آويختند.

در وزن ۵۵ کيلو گرم مهرداد داودي از دانشگاه صنعتي شاهرود ، عيسي مرتضي زاده از دانشگاه مازندران به ترتيب اول ودوم شدند و محمد رحيمي پويا از دانشگاه علوم دريايي و علي اکبر برزگر از دانشگاه شمال مشتركا بر سكوي سوم ايستادند.

همچنين در وزن ۶۶کيلو گرم ، سيد صابر ميرزاده از دانشگاه مازندران ، ابوالفضل لک از دانشگاه مذاهب اسلامي مدال طلا ونقره اين وزن را بر گردن اويختند و پوريا مرادي از دانشگاه رازي کرمانشاه و جاسم اميري از دانشگاه تهران مشتركا برنز گرفتند.

در وزن۸۴، کيلوگرم هادي حسن نژاد از دانشگاه پيام نور تهران و ياسر ذبيح پور از دانشگاه شمال دوم وسوم شدند و نويد لطفي از دانشگاه گيلان و سجاد امرايي ازشهيد چمران اهواز مقام سوم اين وزن را بدست اوردند.

در وزن ۱۲۰ کيلو گرم ،مجتبي کبابي از دانشگاه شهيد چمران اهواز مدال طلا را بر گردن اويخت ،رضا فرضي زاده از محقق اردبيلي نقره كسب كرد و ميثم فيجاني از شهيد باهنر کرمان و محمد رضا کاوه تبار از دانشگاه تهرانمشتركا مدال برنز كسب كردند.

لازم به ذكر است، دانشگاه مازندران ميزبان مسابقات كشتيگيران آزاد و فرنگي است.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *