خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / اميدوارم دوباره به اردوي تيم ملي كشتي دعوت شوم

اميدوارم دوباره به اردوي تيم ملي كشتي دعوت شوم

بازدیدها: 2560

قهرمان وزن ‪ ۸۴‬كيلوگرم رقابت‌هاي بين‌المللي جام حبيبي و موحد گفت: با كسب قهرماني در اين پيكارها و همچنين عملكرد نسبتا موفق يك سال گذشته ، اميد زيادي به تصميم تازه كادر فني و دعوت به اردوي تيم ملي دارم

علي اصغر بذري كه روزگاري يكي از مدعيان اصلي وزن ‪ ۷۴‬كيلوگرم ايران و جهان تلقي مي‌شد، در گفت و گو با ايرنا افزود : پس از اين كه به دليل وضعيت فيزيكي و شرايط وزني ام به يك وزن بالاتر، يعني ‪ ۸۴‬كيلوگرم آمدم، همواره سعي كردم تا دوباره مثل گذشته به عنوان يك مدعي در عرصه ملي مطرح شوم.

وي افزود: من در سال جاري در رقابت‌هاي مختلف داخلي و خارجي از جمله ليگ برتر، جام شهيد شيرودي و همچنين تورنمنت بين‌المللي اسپانيا به ميدان رفتم و همين چند روز پيش نيز قهرمان جام حبيبي وموحد شدم، حال انتظار دارم كه كادر فني تيم ملي، نظر مساعدي نسبت به من داشته باشد و در صورت صلاحديد مرا به اردوي آماده‌سازي تيم ملي دعوت كند.

نايب قهرمان رقابت‌هاي جهاني ‪ ۲۰۰۶‬چين در مورد رقابت‌هاي بين‌المللي جام حبيبي و موحد گفت: نخستين دوره اين پيكارها در حالي در قائم شهر برگزار شد كه كشتي گيران خارجي خوب و آماده‌اي از هشت كشور صاحب نام به اين مسابقات آمده بودند و كشتي‌هاي خوبي را به نمايش گذاشتند.

بذري افزود: من نيز در مقابل حريفان داخلي و خارجي به نتايج خوبي رسيدم و همچنين توانستم در مقابل آنان، توان خود را به خوبي محك بزنم. همين مساله در مورد ديگر كشتي گيران داخلي حاضر در اين پيكارها نيز صدق مي‌كرد و توانستند نهايت استفاده را از اين تورنمنت بين‌المللي ببرند.

وي يادآور شد : همچنان با انگيزه و روحيه مطلوبي در مازندران مشغول ادامه تمرينات آماده‌سازي خود هستم و فقط به اين موضوع فكر مي‌كنم كه در صورت دعوت به اردوي تيم ملي، هر طور كه شده شايستگي خود را در وزن ‪ ۸۴‬كيلوگرم به اثبات برسانم.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1575 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *