خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / به مجيد خدايي گفته بودم كه به آسيايي نروم

به مجيد خدايي گفته بودم كه به آسيايي نروم

بازدیدها: 68

دارنده يك مدال طلا و يك برنز كشتي آزاد جوانان جهان گفت: به خاطر حضور در مسابقات آسيايي وزنم چند كيلو كم شد و از نظر قدرتي در جهاني كم آوردم.

عرفان اميري در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: بعد از حضور در مسابقات آسيايي وزن بدنم از ۹۷ كيلو به ۹۰ كيلو رسيد چون از نظر تغذيه در چين شرايط خوبي نداشتيم و غذاي آنجا را نمي‌خوردم. پيش از اين رقابت‌ها به مجيد خدايي گفته بودم كه به آسيايي نروم تا بتوانم در جهاني با شرايط خوبي روي تشك بروم؛‌ اما موافقت نشد. به همين دليل در جهاني جوانان هم سبك‌تر از حريفانم بودم و اين از نظر قدرت بدني تاثير بدي رويم گذاشته بود.
وي تاكيد كرد: همين ضعف بدني، باعث شد در مبارزه‌هاي چهارم به بعد كم بياورم؛ اما مي‌دانم پس از حضور در اردوي بزرگسالان مجددا از نظر شرايط وزني وضعيت خوبي پيدا خواهم كرد.
اين كشتي‌گير كرمانشاهي وزن ۹۶ كيلو خاطرنشان ساخت: براي آنكه در اين وزن خوب مبارزه كنم بايد حداقل ۹۸ كيلو باشم چون آنهايي كه در ۹۶ كيلو حضور دارند، وزن هم كم مي‌كنند. فكر مي‌كنم ديگر رضا يزداني براي حضور در مسابقات جهاني مسكو انتخاب شده باشد. با اين وجود من تلاش مي‌كنم كه عضو تيم اعزامي به بازي‌هاي آسيايي گوانگجو باشم. گرچه در اين مورد نيز مطيع نظر كادر فني تيم ملي هستم.
اميري با ابراز اميدواري نسبت به آينده گفت: در رده سني نوجوانان ۲ مدال طلاي آسيا و در رده سني جوانان ۲ طلاي آسيا و يك طلا و برنز مسابقات جهاني را به خود اختصاص داده‌ام. يعني در مجموع مسابقات رسمي اين ۲ رده سني، فقط يك بار باخته‌ام. به همين دليل اميدوارم در رده سني بزرگسالان هم به نتايج خوبي دست پيدا كنم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *