خانه / کارشناسی / بررسی وقایع کشتی / آقای صنعتکاران اعتبار و جایگاه خود را به حراج نگذارید

آقای صنعتکاران اعتبار و جایگاه خود را به حراج نگذارید

بازدیدها: 93

نامهای چون صنعتکاران ارزش و اعتبار کشتی ایران هستند و این نامداران الگوهای قهرمانی و پهلوانی ایران زمینند.
متاسفانه هفته قبل طی مصاحبه ای با خبرگزاری فارس آقای صنعتکاران به نوعی از ریاست فدراسیون سخن گفت که گویا ایشان فرشته نجاتی برای کشتی است که پس از سالها کشف گردیده و تاریخ پر افتخار کشتی با تمامی دلسوزان و مدیران لایق ، منتظر ظهور چنین فردی بوده است که جای بسی تاسف برای نایب رئیس ، رئیس دوست فدراسیون است.  

قسمتی از مصاحبه  ایشان با خبرگزاری فارس مورخ ۱۷/۵/۸۹ به شرح ذیل است:
صنعتكاران در مورد اينكه در وزن اول پشتوانه‌اي براي حسن رحيمي وجود ندارد، خاطرنشان ساخت: ۲ سال و نيم پيش كه مسئوليت گرفتم گفتم كه كفگير كشتي به ته ديگ خورده و برخي گله كردند كه ما پشتوانه داريم. به آنها گفتم مگر شما يك بار دوبنده به تن كرده‌ايد كه از حرف من انتقاد مي‌كنيد. وقتي كه ما جايي نداريم كه تمرين جوانان را برگزار كنيم، چه انتظاري از كشتي مي‌رود؟ بايد براي ۴۰ آزادكار و ۴۰ فرنگي‌كار جوان اردوهاي متوالي برگزار كنيم؛ اما نه سالن تمريني داريم و نه پول. همين قدر هم كه مي‌توانيم اردو بگذاريم به خاطر تلاش يزداني‌خرم است كه اگر او نبود، همين‌ها را هم نداشتيم.

جناب آقای صنعتکارن شما عضو ارشد خانواده کشتی هستید و جایگاه بالایی نسبت به آقای یزدانی خرم در بین اهالی کشتی دارید و بیشتر از هر کارشناسی تاریخ کشتی را می شناسید مگر تا قبل از آقای یزدانی قحط الرجال بوده که اگر ایشان نبودند ، اردو نداشتیم .
پس چطور ما چهار بار قهرمان دنیا شدیم ، در آن زمانها که آقای یزدانی خرمی نبود.
آقای صنعتکارن نامهایی چون سید محمد خادم ، محمد رضا طالقانی و بسیاری دیگر از مدیرانی کارآمد، کشتی ایران را به این جایگاه رسانیده و این بزرگان با امکانات و بودجه ای کمتر از فدراسیون حال کسب افتخار کرده اند.
یکی از بالاترین بودجه ها در تاریخ کشتی ایران به این فدراسیون تعلق گرفت و از آن طرف کسب نتایج ضعیف از جمله شکست بی سابقه در المپیک چین.
آقای یزدانی خرم چون کشتی را نمی شناسد از روش سعی و خطا در مدیریت فدراسیون استفاده میکند و دیدیم بسیاری از بزرگان جون مهدیزاده و برزگر و … مدتی با فدراسیون کار کردند.
آیا رییس فدراسیون جانشین های مناسبی برای این بزرگان پیدا کرد؟
شما نیز با مدح و ثنای ایشان شکست جوانان را تقصیر کمبود امکانات می اندازید.
شاید رییس فدراسیون از دید شما بسیار کار آمد باشد ولی همگان میدانند که ایشان با بی اطلاعی و مشاورانی غیر متخصص به کشتی لطمات ریادی را نا خودآگاه زده است.
حیف است که برای منافع شخصی جایگاه خود را به ایشان پیش کش کنید.
در آخر به یاد سخنی از آقای منصور مهدیزاده افتادم که گفتند : یک مدیر لایق با کمترین امکانات بهترین نتیجه را میگیرد ، که آقای یزدانی خرم عکس این سخن را تا به امروز انجام داده است.
 
 
 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

azad2

کارنامه قابل قبول فدراسيون کشتي در سال ۹۰

بازدیدها: 157 در سال جاري تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در مسابقات خارجي خوش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *