خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / روش آزمون و خطا در انتخاب مربيان تيمهاي ملي

روش آزمون و خطا در انتخاب مربيان تيمهاي ملي

بازدیدها: 2757

 سرمربي تيم كشتي آزاد مازندران گفت: متاسفانه در مورد انتخاب مربيان تيم‌هاي ملي كشتي با بدسليقگي تصميم‌گيري مي‌شود.

مصطفي ميرعماديان در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: اين‌روزها اخباري در مورد گزينه‌هاي احتمالي برخي از مربيان فعلي تيم‌هاي ملي شنيده مي‌شود و برخي نيز در اين زمينه به دنبال رايزني هستند؛ اما متاسفانه چيزي كه مشخص است در مورد انتخاب مربيان تيم‌هاي ملي اغلب با بدسليقگي تصميم‌گيري مي‌شود و هميشه در اين مورد تناقض وجود دارد.
وي خاطرنشان ساخت: يك زمان دائم به دنبال مربيان سنتي و قديمي بوديم و ديديم كه براي يك رقابت مهم، از يك مربي زيرخاكي استفاده شد كه نه شجاعت تصميم‌گيري نداشت و نه مي‌توانست با قدرت نفراتش را انتخاب كند. حالا اين رويكرد ۱۸۰ درجه تغيير كرده و از كساني استفاده مي‌شود كه تجربه مربيگري ندارند و حتي در شهرهاي‌شان هم تاكنون تمرين نداده‌ و به هيچ كلاس مربيگري‌اي نرفته‌اند.
مربي سابق تيم ملي جوانان گفت: اين يك روش آزمون و خطاست كه به اين شكل كشتي بايد هزينه‌اش را بپردازد. اين چرخه ادامه پيدا مي‌كند و ضررش عايد كشتي مي‌شود. مثلا اگر مربي‌اي چون اكبر فلاح را از تهران بگيري، كشتي پايتخت ديگري چيزي ندارد. اگر مي‌بينيد هنوز روزنه اميدي وجود دارد براي اين است كه اين مربي در باشگاه كارگران مشغول به كار است.
ميرعماديان با انتقاد از كارشناسان كشتي به خاطر عدم نشان دادن واكنش نسبت به اين موضوع تصريح كرد: كارشناسان و كشتي‌نويساني كه حتي در مورد نبود سالاد در كنار غذاي ملي‌پوشان و تغذيه اردوها مطلب مي‌نويسند و اين‌قدر ريزبين هستند، چرا تاكنون موضوع به اين مهمي را ناديده گرفته‌اند؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1565 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *