خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / مدالم را به مادرم تقدیم می کنم

مدالم را به مادرم تقدیم می کنم

بازدیدها: 47

دارنده مدال طلای جهان گفت: همیشه آرزو داشتم در خاک روسیه بعنوان یکی ازقدرتهای کشتی دنیا صاحب مدال طلا شوم که این مهم محقق  شد.

امیر علی اکبری فرنگی کار وزن ۹۶ کیلوگرم در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: کسب مدال طلای رقابتهای جهانی روسیه حاصل چندین سال زحمت شبانه روزی و تحمل سختی ها فراوان بود که خوشبختانه با کسب خوشرنگترین مدال پاسخ زحمات خودم را گرفتم.
دارنده مدال برنز جهان ادامه داد: سال گذشته نیز در رقابتهای جهانی هرنینگ لیاقت کسب مدال طلا را داشتم اما در اثر اشتباه مقابل حریف مجارستانی این مدال از دستم پرید اما خوشحالم که امسال توانستم در خاک روسیه و با شکست کشتی گیران قدرتمندی نظیر خوشتوف روس قهرمان المپیک صاحب خوشرنگترین مدال جهان شوم.
علی اکبری تصریح کرد: پس از بازگشت از رقابتهای جهانی باید برای بازیهایی آسیایی گوانگجو آماده شوم وبرای حضور در رقابتهای المپیک لندن نیز مطمئنم باید سخت تمرین کنم تا بتوانم پس از گذر از موانع مهم در صورت صلاحدید کادر فنی در این میدان بزرگ نیز صاحب مدال شوم.
وی در پایان با تشکر از مربیان سازنده خود و کادر فنی تیم ملی خاطر نشان کرد: پیش از حضور در رقابتهای جهانی مسکو از مادرم خواستم تا برایم دعا کند در این لحظه اشک در چشمانش حلقه زد و من می خواهم برای قدردانی از سالها تلاش او مدالم را به وی تقدیم کنم.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *