خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / این موفقیت حاصل یک کار گروهی است

این موفقیت حاصل یک کار گروهی است

بازدیدها: 25

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کسب مدال طلا توسط حمید سوریان و امیرعلی اکبری در رقابتهای جهانی مسکو حاصل یک کار گروهی بود.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: حمید سوریان یک استثناء و نابغه در دنیای کشتی است که در رقابتهای جهانی روسیه کشتی های سختی را مقابل حریفانی از جمله حریف بلغارستانی، رومن آمویان ارمنستانی و کشتی گیر کره جنوبی به نمایش گذاشت.
دارنده مدال نقره جهان ادامه داد: سوریان یک کشتی گیر شناخته شده در دنیای کشتی است و همه از نوع و نحوه مبارزه وی آگاه هستند و با توجه به اینکه تاکنون مقابل حریف کره جنوبی ظاهر نشده بود کار او کمی در دیدار فینال گره خورد اما با توجه به نبوغ بالای خود این حریف را شکست داد و امیدوارم بتواند با کسب مدال طلای المپیک کلکسیون افتخارات خود را کامل کند.
وی تصریح کرد: امیر علی اکبری فرنگی کار وزن ۹۶ کیلوگرم بهترین کشتی گیر دنیا در این وزن است وی برای رسیدن به این مدال سالهاست سخت تمرین کرده و یک لحظه کم فروشی نکرده است و فکر می کنم کسب مدال طلای جهان کمترین مزد زحمات این جوان سختکوش است.
بنا تاکید کرد: علی اکبری در رقابتهای جهانی کشتی گیران بزرگ و عنوان داری نظیر خوشتوف روس را شکست داد تا نشان دهد می تواند در رویدادهای مهم آینده افتخار آفرین باشد.عبدولی نیز می توانست در این رقابتها عملکرد بهتری داشته باشد بهرحال این نخستین تجربه جهانی وی بود و در اثر اشتباهات فردی نتیجه را به حریف مجارستانی واگذار کرد.
وی در پایان با اشاره به اینکه این مدالها را به مردم ایران تقدیم می کنیم خاطر نشان کرد: ما یک تیم هستیم و امیدوارم بقیه کشتی گیران تیم ایران نیز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نتایج در خور توجهی کسب کنند بهرحال این موفقیت حاصل یک کار گروهی است.

 

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *