خانه / کارشناسی / بررسی وقایع کشتی / ليگ در عرصه آزمايش…

ليگ در عرصه آزمايش…

بازدیدها: 28

امسال ليگي متفاوت را تجربه كرديم، منكر زحمات اهالي فدراسيون نيستيم ولي از حقوق علاقه مندان و دوسنداران كشتي دفاع مي كنيم، ليگ امسال با تبليغات چشمگيري آغاز شد و همگان منتظر شروع ديدارهايي مهيج بودند، همانند سالهاي قبل.


 

در آغاز ليگ زمان برگزاري مسابقات همگان را شوكه كرد و خيلي از علاقه مندان از ديدن اين رويداد محروم شدند، اميد آن ميرفت تا در دور برگشت زماني معقول در نظر گرفته شود ولي صد رحمت به دور رفت. ديروز در سايت فدراسيون زمان و مكان مرحله نيمه نهائي و فينال ليگ برتر اعلام شد كه نشاندهنده تفكرات غلط حاكم بر ليگ برتر و غير متعهد بودن رياست سازمان ليگ است و اين خبر مورد مخالفت اكثريت جامعه كشتي قرار گرفته است . اين مسابقات روز۲۰ بهمن در اصفهان برگزار ميشود، اي كاش كسانيكه اين برنامه ريزي را انجام داده اند، نگاهي نيز به تقويم مي انداختند و روزهايي مثل بعد و قبل از تعطيلات را ميديدند كه بسيار ملموس تر و معقول تر از يكشنبه است.
اهالي كشتي مسابقات انتخابي مرحله اول تيم ملي سال قبل در اصفهان را ازياد نبرده اند، بعد مسافت و سختي راه در زمستان.
حال با توجه به اينكه حداقل يك تيم jتهرانی در مرحله نهائي قرار خواهد گرفت ولي به دليل بومي نبودن و نداشتن هواداراني چون تيمهاي مازندراني ، مشهدي و… بسيار منطقي به نظر ميرسيد تا همانند سالهاي قبل روز آخر ليگ در تهران برگزار ميشد، با توجه به اينكه دسترسي پايتخت براي تيمهاي شهرستاني آسانتر است و ازطرفي اكثريت اهالي فدراسيون و ليگ، پايتخت نشين هستند و اين امر ازهزينه هاي رفت و آمد و اسكان جلوگيري ميكرد و بودجه مذكور صرف مسائل زير بنائي كشتي ميشد نه صرف برنامه ريزي و تصميمات غلط عده اي چسبيده به كشتي.

ما اميدواريم كه اين نوع برگزاري در سالهاي بعد تجربه نشود و افرادي موجه، فكور و كارآمد سكاندار برنامه ريزي ليگ برتر شوند.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

azad2

کارنامه قابل قبول فدراسيون کشتي در سال ۹۰

بازدیدها: 159 در سال جاري تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در مسابقات خارجي خوش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *