خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / از وزن ‌كم‌‌كردن‌هاي زياد لطمه خوردم

از وزن ‌كم‌‌كردن‌هاي زياد لطمه خوردم

بازدیدها: 13

عضو سابق تيم ملي كشتي آزاد گفت: وزن كم‌كردن‌هاي زياد و اجباري كه براي حضور در اغلب ميدان‌ها وجود داشت، باعث شد از صحنه اصلي رقابت تيم ملي فاصله بگيرم.

حميد محمدنژاد در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: متاسفانه در ايران فشار زيادي به كشتي‌گيران وارد مي‌شود. يك نفر در طول يك سال در ميدان‌هاي زيادي بايد كشتي بگيرد و به همين دليل فرسوده مي‌شود. اين مورد در مورد من نيز صادق بود و به فاصله گرفتنم از سطح اول كشتي منجر شد. در تمام دنيا، نهايتا سه بار در سال سر وزن مي‌رسند؛ اما من سه بار در طول سه ماه مسابقه دادم و از اين وزن‌كم كردن‌ها خيلي ضربه خوردم.
وي افزود: بايد براي المپيك ۲۰۰۸ چين انتخاب مي‌شدم؛ اما در سه تا چهار ماه چند بار برابر حريفان داخلي و خارجي قرار گرفتم و اگر هر بار پنج كيلو هم وزن كم كرده باشم، كاملا مشخص است چه فشاري به بدنم وارد شده است. با چنين وضعيتي به آسيايي رفتم و نتوانستم سهميه المپيك بگيرم و به همين راحتي خط خوردم.
اين كشتي‌گير مازندراني كه چند ماهي است به جمع ۷۴ كيلوها پيوسته، تصريح كرد:‌ گرچه در انتخابي استان حضور نداشتم؛ اما خوب تمرين مي‌كنم كه اگر شد در مسابقات قهرماني ايران و يا انتخابي تيم ملي كشتي بگيرم. در جام تختي در وزن ۷۴ كيلو روي تشك رفتم و اغلب مدعيان اين وزن را مي‌شناسم و در ليگ با آنها مبارزه كرده‌ام.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *