خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / هنوز هم پيگير پول كشتي‌گيران تيم قائمشهر هستم

هنوز هم پيگير پول كشتي‌گيران تيم قائمشهر هستم

بازدیدها: 21

مربي فرنگي مازندران گفت: با وجود گذشته مدت‌ها از پايان ليگ دو فصل گذشته، باز هم پيگير پول كشتي‌گيران تيم امام رضا (ع) قائمشهر هستم.

بهمن طيبي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: يك سال و نيم است كه پيگير دريافت حق‌وحقوق كشتي‌گيران تيم امام‌رضا (ع) هستم و باز هم توانستيم مبلغ ناچيزي را به اعضاي‌مان بدهيم. هنوز هم اين كار را رها نكرده و اميدوارم بتوانيم با همه كشتي‌گيران‌مان تسويه حساب كنيم. خودم نيز هنوز حتي يك ريال از پولم را نگرفته‌ و هيچ‌گاه هم پيگير مطالبات خودم نبودم.
وي خاطرنشان ساخت: ديگر هرگز خودم با بخش خصوصي براي تيم‌داري رايزني نخواهم كرد كه با چنين مشكلاتي مواجه نشوم؛ اما اگر تيمي از بخش دولتي خواهان حضور در ليگ برتر باشد، حتما با آنها همكاري خواهم كرد و تيمي در حد قهرماني خواهم بست. خودم نيز كارمند شركت گاز هستم و از حضور دولتي‌ها در ليگ فرنگي استقبال مي‌كنم؛ اما همكاري با بخش خصوصي دردسر دارد و ديگر دنبال چنين دردسري نمي‌روم.
طيبي كه با تيم قائمشهر به مقام قهرماني ليگ رسيد، ادامه داد: فدراسيون كشتي هم حتي يك تشكر خشك و خالي هم از ما نكرد. آنها كاري براي تيم نكردند و تنها نقش‌شان در ليگ، اين بود كه جامي را به تيم قهرمان اهدا كرده و بعد پرونده ليگ را ببندند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *