خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / هيچ كس تكليف خود را در كشتي ايران نمي‌داند

هيچ كس تكليف خود را در كشتي ايران نمي‌داند

بازدیدها: 356

قهرمان سابق چهار دوره رقابت‌هاي جهاني كشتي در مورد برگزاري رقابت‌هاي انتخابي اوزان ‪ ۸۴‬و ‪ ۹۶‬كيلوگرم گفت: برنامه ريزي و تصميمات اهالي كشتي به گونه‌اي است كه بسياري از مربيان و كشتي گيران تكليف خود را نمي‌دانند.

ابراهيم جوادي به ايرنا گفت : متاسفانه بي‌برنامگي در كشتي باعث شده تا هيچ كدام از اهالي و مسئولان اين رشته تكليف خود را ندانند و به همين دليل نتوانند براي خود برنامه منظم و جامعي تدوين كنند.

وي افزود: به عنوان مثال مي‌توان به همين رقابت‌هاي انتخابي اوزان ‪ ۸۴‬و ‪ ۹۶‬كيلوگرم اشاره كرد كه اصلا معلوم نيست چرا بايد در اين زمان برگزار شود و به چه دليل فقط در همين دو وزن پيگيري مي‌شود.

جوادي ادامه داد: يكي ديگر از مشكلاتي كه در اثر عدم برنامه ريزي صحيح به وجود مي‌آيد، سردرگمي كشتي گيران است كه به دليل عدم اطلاع از زمان برگزاري رقابت‌هاي انتخابي و حتي قطعيت برپايي اين پيكارها، هنوز نمي دانند چه زمان بايد وزن كم كنند و چه زمان بايد به تمرينات تخصصي و پرفشار بپردازند.

قهرمان اسبق كشتي جهان گفت: برگزاري رقابت‌هاي انتخابي يكي از اركان اصلي تشكيل تيم ملي است و هيچ كس نبايد بر اهميت و تاثيرات مثبت آن ترديد كند ، اما همين رقابت‌ها نيز بايد در زمان مناسبي برگزار شود تا لطمه‌اي به برنامه‌هاي آماده‌سازي كشتي گيران و مربيان وارد نشود.

رييس سابق هيات كشتي كرج خاطرنشان كرد : تجربه نشان مي‌دهد كه ملي پوشان رقابت‌هاي جهان و آسيايي بايد از مدتها قبل از حضورشان در اين ميادين مطمئن باشند تا بتوانند به خوبي تمرينات خود را زمان بندي كنند و بدون استرس به تمرين بپردازند، اما در حال حاضر چنين شرايطي براي بسياري از كشتي گيران به وجود نمي‌آيد.

جوادي گفت : كشتي ايران روزهاي سخت و حساسي مثل رقابت‌هاي جهاني ‪۲۰۱۱‬ استانبول و بازي‌هاي ‪ ۲۰۱۲‬المپيك لندن را پيش رو دارد كه اگر با همين روند پيش برود، بعيد مي‌دانم بتوانيم در اين دو ميدان بزرگ و معتبر حرفي براي گفتن داشته باشيم.

 

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *