خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / كادر فني تيم ملي بايد در رفتار خود تجديد نظر كند

كادر فني تيم ملي بايد در رفتار خود تجديد نظر كند

بازدیدها: 1748

سرمربي اسبق تيم ملي كشتي آزاد كشورمان كه فراز و نشيب‌هاي بسياري را اين عرصه تجربه كرده معتقد است كادر فني تيم ملي بايد در برخي رفتار و تصميمات خود تجديد نظر كند.

منصور برزگر روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: به هيچ عنوان قصد ندارم در آستانه حضور تيم ملي كشتي در بازيهاي آسيايي ‪۲۰۱۰‬ گوانگ ژو، مشكل خاصي را بوجود آورم، اما برگزاري رقابتهاي انتخابي تيم ملي در اوزان ‪ ۸۴‬و ‪ ۹۶‬كيلوگرم بهانه‌اي بود تا من نيز به برخي از مسايل و مشكلات اخير اشاره كنم.

وي ادامه داد: يكي از فاكتورهاي مهم و تاثيرگذار در روند كاري تيم ملي، اقتدار و توانمندي كادر فني است كه متاسفانه در برخوردهاي اخير اين مربيان، اين موضوع كمتر ديده شده است.

سرمربي اسبق تيم ملي كشتي آزاد ايران خاطر نشان كرد: داستان درگيري رضا يزداني با كادر فني و همچنين اتفاقات اردوي ماسال، گواه اين ادعاست كه عامل فرمانبرداري در تيم ملي آنچنان كه بايد و شايد رعايت نمي‌شود.

برزگر افزود: به نظر من برخورد كادر فني با اين دو موضوع به هيچ عنوان درست نبود، چرا كه يك روز رضا يزداني را با آن وضعيت از اردوي تيم ملي اخراج مي‌كنند و چند روز بعد او را به عنوان يكي از مدعيان وزن ‪۹۶‬ كيلوگرم به حضور در رقابتهاي انتخابي دعوت مي‌كنند.

مرد سرد و گرم چشيده كشتي كشورمان ابراز داشت: اين مساله در رابطه با سعيد ابراهيمي هم صدق مي‌كند، چراكه وي بنا به دلايلي از گردونه مدعيان دور شد و مدتها هيچكس سراغي از او نگرفت و به يكباره به اردو دعوت شد تا شايد برخي از كاستي‌هاي موجود را برطرف كند.

وي در خصوص رقابتهاي انتخابي در اوزان ‪ ۸۴‬و ‪ ۹۶‬كيلوگرم و زمان برگزاري آن افزود: به عنوان يكي از اهالي كشتي، نظر خاصي در رابطه با اين مسابقات ندارم، چون زمانيكه بايد به رقابتهاي انتخابي تيم ملي در تمامي اوزان بها داده مي‌شد، اين كار صورت نگرفت.

برزگر خطاب به كادر فني تيم ملي گفت: اگر داعيه موفقيت و برقراري نظم و انضباط در تيم ملي را داريم، بايد بدانيم كه يك مربي بايد مثل يك فرمانده ، حرف اول و آخر را بزند و به قول معروف به محض آنكه به كشتي گير نگاه مي كند، تمام منظور خود را در همان نگاه به او برساند، اما متاسفانه اين اتفاق در طول سالهاي اخير كمتر ديده شده است.

وي خاطر نشان كرد: البته اين بدان معنا نيست كه اقتدار يك مربي بايد با تنبيه ،جريمه، درگيري و دعوا اثبات شود، بلكه بايد كاري كرد كه كشتي گيران در كمال احترام، فرمانبردار دستورات كادر فني باشند و در عين رعايت احترام بتوانند فرامين مربيان را بطور جدي دنبال كنند.

برزگر در خاتمه گفت: در هر صورت اميدوارم زحمات تمامي عوامل كشتي به بار بنشيند تا بتوانيم در ميادين بين‌المللي به خوبي از اقتدار و افتخارات قبلي كشتي كشورمان دفاع كنيم.

 

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *