خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / متن نامه كناره‌گيري مراد محمدي از دنياي قهرماني

متن نامه كناره‌گيري مراد محمدي از دنياي قهرماني

بازدیدها: 5

دارنده مدال طلاي رقابت‌هاي جهاني سال ۲۰۰۶، دارنده مدال برنز المپيك ۲۰۰۸ پكن، دارنده دو مدال برنز جهان در سال‌هاي ۲۰۰۵ و ۲۰۰۹، قهرمان بازي‌هاي آسيايي ۲۰۰۶ دوحه، قهرماني آسيا در سال‌هاي ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵، دارنده مدال نقره آسيا در سال‌هاي ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ و مدال برنز آسيا در سال ۲۰۰۸ امروز دوشنبه ۲۶ مهرماه براي هميشه با دنياي قهرماني وداع كرد.

متن نامه كناره‌گيري مراد محمدي از دنياي قهرماني به شرح زير است:

«با استعانت از ذات اقدس باري‌تعالي، به محضر مردمي كه ولي‌نعمتان قهرمانان ورزشي هستند عرضه مي‌دارم، بدوا امتنان و سپاس خود را به سبب دعاي خير و احساسات پاك‌شان در طول دوراني كه به مثابه يك سرباز با هدف اعتلاي نام پرافتخار كشورم و به اهتزاز درآوردن پرچم سه رنگ وطن اداي دين نموده‌ام و متعاقبا از محضر مردم پهلوان منش رخصت مي‌طلبم تا در عرصه‌اي ديگر، اگر توفيق خدمت‌گذاري ميسر شود، انجام وظيفه نمايم.
بدين وسيله اعلام مي‌دارم با منويات دروني و احساس ديني كه به مردم داشتم و در جهت كمك به جوانان شايسته كشتي، در اردوي آماده‌سازي بازي‌هاي آسيايي گوانگجو حضور پيدا كردم و اكنون زمان خداحافظي از عرصه قهرماني كه لحظه‌اي تلخ براي قهرمانان است، فرا رسيده.
اميدوارم با اتكا به خداوند منان، توفيق انتقال تجارب و داشته‌هاي فني‌ام را در كسوت مقدس مربيگري به جوانان اين مرز و بوم داشته باشم.»
“سيد مراد محمدي”

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *