خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / اتفاقات اخیر باعث شد در تصميمش تجديد نظر كند

اتفاقات اخیر باعث شد در تصميمش تجديد نظر كند

بازدیدها: 7

با اينكه پيش از اين مراد محمدي اعلام كرده بود قصد دارد پس از شركت در بازي هاي آسيايي گوانگژو از دنياي كشتي خداحافظي كند اما اتفاقات اردوي تيم ملي كشتي پس از مسابقات جهاني باعث شد او در تصميمش تجديد نظر كند.

غلام محمدي ، سرمربي تيم ملي كشتي آزاد تاكيد مي كند كه دليل خداحافظي زودتر از موعد مراد محمدي ملي پوش وزن ۶۰ كيلوي تيم ملي ايران، مصدوميت و اضافه وزن بوده است. به گزارش ايلنا، با اينكه پيش از اين مراد محمدي اعلام كرده بود قصد دارد پس از شركت در بازي هاي آسيايي گوانگژو از دنياي كشتي خداحافظي كند اما اتفاقات اردوي تيم ملي كشتي پس از مسابقات جهاني باعث شد او در تصميمش تجديد نظر كند و اين خداحافظي را جلو بياندازد. چندي پيش در اردوي ماسال بين مراد محمدي و صادق گودرزي ، ۲ مدال آور كشتي ايران در مسابقات جهاني مسكو درگيري پيش آمد كه به ترك اردو و سفر به تهران توسط گودرزي انجاميد.هر چند ، در اين هفته اين دو در يك مراسم آشتي كنان صوري شركت كردند اما خداحافظي مراد نشان داد همان طور كه پيشتر شنيده مي شد پروژه عبور از او در تيم ملي كشتي با موفقيت انجام شده است. در نامه خداحافظي آمده است :« بدين وسيله اعلام مي‌دارم با عنايت به اينكه پس از مسابقات قهرماني جهان، ادامه مسير قهرماني به دلايل عديده‌اي كه فعلا قابل بازگو كردن نيست برايم سخت و دشوار شده، با توجه به منويات دروني و احساس ديني كه به مردم داشته و در جهت كمك به جوانان شايسته كشتي كشور، در اردوهاي آماده‌سازي تيم ملي براي بازي‌هاي آسيايي گوانگجو حضور به هم رسانيدم ولي اكنون زمان خداحافظي از عرصه قهرماني كه لحظه‌اي تلخ براي قهرمانان مي‌باشد فرا رسيده است.»
در همين رابطه غلام محمدي سرمربي تيم ملي كشتي آزاد مي گويد :«او پيش از اين در مورد خداحافظي اش با ما صحبت كرده بود و به من گفته بود يا بعد از مسابقات جهاني يا بعد از گوانگژو از كشتي حرفه اي خداحافظي مي كند.اضافه وزن و مصدوميتي كه از ناحيه كتف داشت باعث شد با وجود حضور در اردوهاي گوانگژو تصميم بگيرد پيش از گوانگژو خداحافظي كند .من تصميم گيري نهايي را به خود او سپرده بودم . براي اين وزن در بازي هاي آسيايي سعيد احمدي و مسعود اسماعيل پور را داريم و اميدوارم مراد به زودي وارد دنياي مربيگري شود.»
با اين شرايط به نظر مي رسد بايد منتظرماند و ناگفته ها را از زبان خود مراد محمدي شنيد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1566 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *