خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / روي كاغذ آبفا برنده بود

روي كاغذ آبفا برنده بود

بازدیدها: 15

سرمربي تيم آبفاي زنجان در ليگ دسته اول گفت: با توجه به پيش رو داشتن دور برگشت و احتمال رويارويي در مرحله نهايي، فرصت جبران شكست برابر بهشهر را داريم.

اكبر فلاح در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: روز گذشته مسابقه خوبي در بهشهر برگزار شد. فكر مي‌كردم نتيجه هم به سود تيم ما باشد و روي كاغذ هم با توجه به مهره‌هايي كه در اختيار داشتيم، برنده بوديم؛ اما در عمل چند تن از كشتي‌گيران‌مان آنطور كه بايد و انتظار مي‌رفت، مبارزه نكردند تا بازنده شويم. البته خوشبختانه فرصت جبران اين مسابقه در دور برگشت و حتي مرحله پاياني ليگ وجود دارد.
وي افزود: روي برد مهدي منصوري و حسين مصطفي‌زاده حساب كرده بوديم؛ اما هر دو شكستي دور از انتظار را تجربه كردند. البته كشتي گرفتن در مازندران هم دشوار است و بهشهري‌ها با خوبي از امتياز ميزباني‌شان استفاده كردند.
فلاح گفت: فكر نمي‌كنم با اين شكست شانس خود را براي كسب عنوان قهرماني از دست داده باشيم چون حتي اگر به عنوان تيم دوم گروه هم صعود كنيم، در مرحله ضربدري مسابقه داريم و مي‌توانيم فيناليست شويم.
سرمربي سابق تيم ملي جوانان با اشاره به احتمال اضافه كردن دو كشتي‌گير به جمع نفراتش تصريح كرد: هفته آينده با كردستان مسابقه داريم و سعي مي‌كنيم در اين مبارزه به جوانان‌مان ميدان دهيم؛ اما براي تقويت تيم احتمالا با دو كشتي‌گير خوب قرارداد خواهيم بست.
قهرمان سابق جهان خاطرنشان ساخت: وقتي تيم مي‌برد همه چيز خوب است؛ اما معمولا وقتي شكست مي‌خوري تقصير را گردن خيلي چيزها مي‌اندازي. نمي‌خواهم بعد از باخت چنين رفتاري را از خود بروز دهم براين‌اساس بايد تاكيد كنم كه داوري، ميزباني و مسابقه خوبي بود و اين برد را تيم بهشهر تبريك مي‌گويم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *