خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / نباید از کشتی انتظار قهرمانی داشت

نباید از کشتی انتظار قهرمانی داشت

بازدیدها: 17

سرمربی تیم کشتی آزاد دانشجویان گفت: با توجه به اینکه با پنج کشتی گیر راهی ایتالیا می شویم کسی نباید از ما انتظار قهرمانی داشته باشد.

امیرتوکلیان سرمربی تیم کشتی آزاد دانشجویان در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: برای حضور در رقابتهای جهانی ایتالیا چهار مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم که سه مرحله اردو در مشهد و یک مرحله اردوی پایانی نیز در کرج برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مدت تلاش کردیم با برگزاری مسابقات انتخابی با سه کیلوگرم ارفاق وزن و در نظرگرفتن تمامی نفرات حائز شرایط بهترین کشتی گیران را برای حضور در تورین انتخاب کنیم.

دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم کشتی آزاد ایران خود را برای حضور در بازیهای آسیایی گوانگجو آماده می کند ما نمی توانستیم از تمامی نیروهای خود در این میدان استفاده کنیم.

مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دو کشتی گیر ما حسین خانی و جوکار در اوزان ۶۶ و ۸۴ کیلوگرم بدلیل مشکلات خروجی نمی توانند تیم را در ایتالیا همراهی کنند و کشورهای قدرتمندی نیز در این مسابقات حضور دارند نباید از ما انتظار کسب قهرمانی را داشته باشید.

رقابتهای کشتی دانشجویان جهان روزهای ۵ تا ۷ آبان ماه در شهر تورین ایتالیا برگزار می شود.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *