خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / با اشاره به جذب مربي بدنسازي كوبايي

با اشاره به جذب مربي بدنسازي كوبايي

بازدیدها: 27

رئيس انستيتو كشتي گفت: احتمالا مربي خارجي بدنسازي كه به خدمت خواهيم گرفت كوبايي خواهد بود و از مربي روس نيز براي رده سني پايه كشتي استفاده مي‌كنيم.

سيدجواد رفوگر در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: جذب مربي كوبايي براي بدنسازي مد نظر ماست. در اين خصوص رايزني‌هاي لازم انجام شده و يكي از قهرمانان جهان و المپيك را به ما معرفي كرده‌اند. براي امور فني هم قصد داريم مربي روس به خدمت بگيريم. هنوز در زمينه نام اين مربي به نتيجه نرسيده‌ايم؛ اما هرگاه تصميم نهايي گرفته شد حتما سريعا آن را اعلام خواهيم كرد.
وي تاكيد كرد: قطعا هر مربي خارجي را نمي‌توان در كشتي ايران به خدمت گرفت. در اين زمينه بايد بررسي‌هاي لازم را انجام داد. رئيس فدراسيون كشتي هم تاكيد دارد از مربيان شاخص دنيا استفاده كنيم تا بحث انتقال دانش به خوبي انجام شود. فراگيري دانش بايد از هر طريقي انجام شود حتي اگر در اين خصوص كمترين بهره را نيز ببريم.
رفوگر در پاسخ به اين سوال كه آيا كمترين بهره را نمي‌توان از مربيان داخلي برد؟ گفت: از بچه‌هاي خودمان نيز در رده‌هاي سني مختلف استفاده مي‌كنيم. از مربياني كه تحصيلات عاليه دارند و بر علم تمرين احاطه دارند. مثلا در فرصتي كه اردويي در رده سني جوانان برگزار نمي‌شود، ناصر نوربخش را به سمنان فرستاديم تا از داشته‌هاي اين مربي استفاده شود.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *