خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / حضور مربيان خارجي در كشتي ايران را تاييد مي‌كنم

حضور مربيان خارجي در كشتي ايران را تاييد مي‌كنم

بازدیدها: 25

نايب رييس فدراسيون كشتي گفت: با توجه به پيشينه مثبت حضور مربيان روس در كشتي ايران، هيچ مشكل خاصي براي فعاليت مربيان خارجي در كشورمان وجود نخواهد داشت.

محمد علي صنعتكاران سومين نفر از جمع مسوولان فدراسيون كشتي است كه خبر حضور مربيان روسي و كوبايي را در كشورمان را تاييد مي‌كند.

پيش از اين محمدرضا يزداني خرم رييس فدراسيون و سيد جواد رفوگر رييس انستيتو كشتي نيز از جذب مربيان خارجي صحبت به ميان آورده و اين اقدام را گامي مثبت به سمت به روز شدن دانش كشتي ايران خوانده بودند.

صنعتكاران نيز صبح امروز با تاييد اين موضوع اعلام كرد: در سالهاي گذشته نيز مربيان بزرگي همچون ورشنين در كشتي ايران حضور يافته و تاثيرات مثبتي بر روند رو به رشد اين رشته داشتند. پس با اين حساب مي‌توان اميدوار بود كه مربيان روسي و كوبايي مي‌توانند در مسايل بدنسازي و تكنيكي با مربيان و كشتي گيران ما همكاري كنند.

نايب رييس فدراسيون كشتي هرگونه اقدام رسمي در خصوص جذب مربيان خارجي را به بعد از بازيهاي آسيايي ‪ ۲۰۱۰‬گوانگ ژو موكول كرد و گفت: اين احتمال وجود دارد كه ما به جذب مربيان خارجي بزرگ و خوشنام كشتي دنيا روي آوريم، اما آنچه مسلم است بعد از انجام بازيهاي آسيايي در اين خصوص اقدام مي كنيم و به احتمال فراوان اين همكاري از سال آينده آغاز خواهد شد.

وي در خاتمه به اردوي آماده‌سازي تيم‌هاي ملي نيز اشاره كرد و افزود:
خوشبختانه تمامي اردونشينان آزاد و فرنگي كار در خانه كشتي تهران تمرينات منظم و منسجمي را پشت سر مي‌گذارند كه مطمئنا ادامه اين روند مي‌تواند نويدبخش روزهاي خوب و درخشاني در بازيهاي آسيايي ‪ ۲۰۱۰‬گوانگ ژو باشد.

 

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *