خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / قهرماني دوحه را در گوانگجو هم تكرار مي‌كنم

قهرماني دوحه را در گوانگجو هم تكرار مي‌كنم

بازدیدها: 8

ملي پوش وزن ‪ ۹۶‬كيلوگرم تيم كشتي آزاد ايران در آستانه اعزام به بازي‌هاي آسيايي گفت: مدال طلا و قهرماني بازي‌هاي آسيايي ‪ ۲۰۰۶‬دوحه قطر را در گوانگجو هم تكرار خواهم كرد.

رضا يزداني در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: تجربه بسيار موفقي در بازي‌هاي آسيايي دارم و در دوره قبلي اين پيكارها نيز توانستم در وزن ‪ ۸۴‬كيلوگرم، صاحب مدال طلا شوم.

وي افزود: البته شرايط كنوني من با گذشته فرق كرده است و هم اكنون بايد در يك وزن بالاتر به مصاف حريفان آسيايي ام بروم.

ملي پوش وزن ‪ ۹۶‬كيلوگرم تيم كشتي آزاد ايران ادامه داد: هر چند حريفان آسيايي اين وزن را به خوبي مي‌شناسم و به نقاط ضعف و قوت آنان واقف هستم اما حساب بازي‌هاي آسيايي از ديگر ميادين مهم و بين‌المللي اين قاره جداست و تمامي مدعيان براي كسب مدال، خود را به آب و آتش خواهند زد.

يزداني شرايط جسماني و روحي خود را بسيار مطلوب و اميدواركننده خواند و گفت: به تازگي اردوي پاياني آماده‌سازي را آغاز كرديم كه مطمئنا در اين مرحله از تمرينات نيز به شرايط بهتري خواهيم رسيد.

آزادكار مازني تيم ملي همچنين گفت: من براي رسيدن به تركيب تيم ملي اعزامي به بازي‌هاي آسيايي ‪ ۲۰۱۰‬گوانگجو سختي‌هاي زيادي كشيدم و مطمئنا اين فرصت را به سادگي از دست نمي‌دهم و با خوش رنگ‌ترين مدال از اين بازي ها به كشور باز مي‌گردم.

 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1567 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *