خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / رييس فدراسيون شناختي از مسائل فني كشتي ندارد

رييس فدراسيون شناختي از مسائل فني كشتي ندارد

بازدیدها: 13

ابراهيم جوادي گفت: مربيان تيم ملي صددرصد بايد از حضور در ليگ منع شوند.

پيشكسوت كشتي و دارنده چهار مدال طلاي كشتي آزاد جهان در گفت‌وگو با (ايسنا)، اظهار كرد: كار مربي ليگ با مربي تيم ملي تفاوت دارد. مربيان تيم ملي بايد از حضور در ليگ منع شوند چرا كه اين كار غيرقانوني است و حتما بايد به آن رسيدگي شود.

وي در ادامه در پاسخ به اين كه چرا فدراسيون كشتي به اين مسئله پايان نمي‌دهد، گفت: به اين خاطر است كه رييس فدراسيون شناختي از مسائل فني كشتي ندارد. رييس فدراسيون امورش را با مشاوره انجام مي‌دهد و تصويب اين قانون كه مربي تيم ملي مي‌تواند، مربي ليگ هم باشد، با حضور جمعي از مربيان بود كه در آن نشست مربيان گفتند، اين كار اشكالي ندارد و ما همه را به يك چشم نگاه مي‌كنيم. رييس فدراسيون هم اين موضوع را پذيرفت در حالي كه از عواقبش بي‌اطلاع است و نمي‌داند چه مشكلاتي گريبانگير كشتي خواهد شد.

جوادي در پايان در پاسخ به اين كه سال قبل محمدبنا حاضر نشد، در ليگ مربي‌گري كند چون از عواقبش آگاه بود، چرا قانوني وضع نمي‌شود تا جلوي حضور مربيان تيم ملي در ليگ گرفته شود، گفت: همان طور كه مي‌دانيد، سال پيش هم اين مشكل را داشتيم و متاسفانه هيچ رسيدگي نشد. به عقيده من اين كار يك ناهماهنگي است كه رييس فدراسيون بايد به اين مسئله اهميت دهد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1567 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *