خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / سازنده‌ها هيچ چيزي ندارند

سازنده‌ها هيچ چيزي ندارند

بازدیدها: 21

قهرمان سابق كشتي آزاد جهان گفت: عقل و منطق حكم مي‌كند كه مربيان تيم ملي نمي‌توانند در ليگ هم حضور داشته باشند.

اكبر فلاح در گفتگو با (ايسنا)، اظهاركرد: فكر مي‌كنم فدراسيون كشتي بر اين باور است كه مربيان تيم ملي در ليگ هم مربي‌گري كنند. سال پيش هم اين مشكل را داشتيم. به عقيده من مربيان تيم ملي بايد اين مسايل را كنار بگذارند و تنها به تيم ملي فكر كنند و اجازه دهند حداقل اين ليگ براي مربيان سازنده‌اي كه نه پاداشي دارند و نه كسي به آنها توجه مي‌كند، باشد.

وي در اين راستا افزود: با وجود اينكه فدراسيون كشتي از نظر مالي به مربيان تيم ملي توجه بسياري دارد و از همه لحاظ آنها را حمايت مي‌كند، متاسفانه اين مربيان همه چيز را براي خودشان مي‌خواهند.

فلاح در ادامه در پاسخ به اينكه چرا فدراسيون كشتي به اين مسئله پايان نمي‌دهد گفت: اگر مسئول كشتي تخصص كافي در زمينه كشتي داشته باشد هيچ وقت اين مشكلات پيش نمي‌آيد. به طور مثال بحثي پيش آمد و مشاوران فدراسيون كشتي گفتند كه تيم ملي نيازي به مسابقه انتخابي در رده جوانان و بزرگسالان ندارد، رييس فدراسيون هم به همين راحتي و بدون هيچ پرسشي صحبت مشاوران خود را پذيرفت و قبول كرد.

قهرمان سابق كشتي آزاد جهان درباره اينكه چرا قانوني وضع نمي‌شود تا جلوي مربيگري مربيان تيم ملي در ليگ گرفته شود؟ عنوان كرد: زماني كه مديريت صحيحي نباشد مسلما قانوني هم براي اجراكردن نيست. همانطور كه مي‌دانيد سال گذشته قانون را عوض كردند و يك تيم از سه ملي‌پوش استفاده كرد تا ناهماهنگي و حرف و حديث هاي زيادي بوجود آوردند.

فلاح در پايان با اظهار نارضايتي از مسئولين كشتي گفت: وضع حالا مثل سالهاي گذشته نيست. چند سال پيش كه مربيان تيم ملي نه حقوقي داشتند و نه كسي به وجودشان توجه مي‌كرد و همه وقتشان را براي كشتي صرف مي‌كردند، آنها حقشان بود كه بيايند و تيم داري كنند نه حالا كه همه سرمايه‌ براي مربيان تيم ملي صرف مي‌شود. مربيان سازنده هيچ چيزي ندارند حتي يك خسته نباشيد ساده هم به آنها نمي‌گويند. متاسفانه همه امكانات از آن مربيان تيم ملي شده است. در ليگ دسته يك مربيگري كردم و تيم كشتي ما كه زنجان است قهرمان شد ولي متاسفانه قهرماني‌اش در مسابقات گوانگجو محو شد و همچنين زحمات فراواني كه مسولان زنجان و كشتي گيران كشيده بودند ناديده گرفته شد. خواهشم از مسولان اين است كه كمي هم به ما توجه كنند و ما را مورد حمايتشان قرار دهند.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1574 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *