خانه / کارشناسی / بررسی وقایع کشتی / نقطه و بازگرديم به ابتداي خط!!!

نقطه و بازگرديم به ابتداي خط!!!

بازدیدها: 16

جمعه مورخه ۸۷/۱۱/۰۴ دو مهمان محترم (آقايان غلامرضا محمدي و عليرضا دبير) در برنامه ورزش از نگاه ۲ حضور يافتند. شرح ماوقع چينين رقم خورد.


ابتدا مجري (آقاي كوثري)‌بنا بر احترام  ميكروفن را به سمت آقاي دبير متمركز نمودند و با سوالي در مورد نحوه نگرش به ورزش قهرماني باب بحث را گشودند ولي گويا نشست و برخاست با سياسيون ايشان را چنان متحول نموده كه به زمين و زمان خرده بگيرد و تاحدي صحبت كرد كه از حوصله نه جمع بلكه از حوصله تماشاكران سيما نيز خارج شد و با به هم بافتن الفاظي چون مديريت كلان ورزشي، ورزش از نگرش مديريتي و …  بدون هيچ نتيجه گيري كلام را خاتمه داد. در باب دوم گفتگو ايشان با زير سوال بردن افرادي كه از مديريت سياسي به مديريت ورزشي روي مي آورند اين موضوع را نكوهش نموده، ولي عكس آن يعني جمع آوري مدارك دانشگاهي بطور غير متعارف آن و استفاده از احساسات مردمي جهت روي كار آمدن خود را مورد تعريف و تمجيد قرار داده و از آن بعنوان شاخصه اي ارزنده ياد كردند.
قهمان المپيك سيدني: در بخش بعدي كلام سمت و سوي پيكان اتهام خود را به سوي رياست كنوني فدراسيون نشانه رفته و ناكارآمدي ايشان و دستيارانشان را به نقد نشتندو اين عنوان گرديد كه كار بايد به كاردان آن سپرده شود، اين از قهرماني چون آقاي دبير بعيد است كه با درايتي كه داشته و دارند چنين كلامي را آنهم بدون هيچ بازخاستي بازگو كنند. آقاي دبير خود شما اگر بر چنين مسندي بوديد و به هر دليلي تيم و فدراسيون شما نمي توانست نتيجه دلخواه تان را بگيرد و اينگونه مورد اتهام و بي حرمتي قرار مي گرفتيد، واكنشتان چه بود.
درمورد مداركي كه اين روزها به قهرمانان ورزشي داده مي شود بهتر نبود كه لااقل اين مدارك بشكل افتخاري مي شد و در صورت شركت در يك آزمون سراسري اين مدارك تأييد و به حضور اين عزيزان تقديم مي گرديد؟ و يا بهتر نبود لااقل باب هيئت علمي اين عزيزان آن هم در دانشگاه هاي معتبر (دانشگاه آزاد تهران جنوب) باز نمي شد كه با داشتن سطح سوادي بدور از استانداردهاي معمول بخواهند پا جاي پاي معلماني همچون پروفسور محمود حسابي، دكتر منهاج، دكتر بنابي و… اساتيد ديگر بگذارند؟

به هر حال هم اكنون آقاي پزداني خرم بعنوان ارشدترين مدير فدراسيون كشتي نياز به همكاري و پشتيباني همگي علاقه مندان به كشتي خصوصاً اصحاب رسانه دارند ونه بخاطر شخص ايشان بلكه به صلاح اين ورزش كهن مي بايست به ميزان بضاعت از ايشان و همكارانشان حمايت و پشتيباني كنيم، باشد كه در ميادين بعدي با تحولات رو به بهبودي كه ايجاد نموده اند، پيروز و سربلند شوند.

مهدي حسني گودرزي 
 مدير سايت
    

درباره‌ی admin

حتما ببینید

azad2

کارنامه قابل قبول فدراسيون کشتي در سال ۹۰

بازدیدها: 159 در سال جاري تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در مسابقات خارجي خوش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *