خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / ليگ برتر كشتي آزاد و فرنگی

ليگ برتر كشتي آزاد و فرنگی

بازدیدها: 49

تاكنون ۹ تيم براي شركت در مسابقات ليگ برتر كشتي آزاد و ۶ تيم براي حضور در رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي فرنگي اعلام آمادگي كرده‌اند.

هر تیم حاضر در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی می تواند از دو کشتی گیر خارجی استفاده کند.

شرایط حضور مدال آوران لیگ برتر کشتی نیز اعلام شد.

بهنقل از سایت فدراسيون كشتي و بنا به اعلام كميته ليگ، تا كنون تيم‌هاي نفت تهران، گاز مازندران، صنايع و معادن استان همدان، ابومسلم خراسان رضوي، نيروي زميني ارتش، صدراي زيرآب، شهداي جويبار، ذوب‌آهن كرمانشاه و رشددانه گرگان براي حضور در رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي آزاد اعلام آمادگي كرده‌اند.
همچنین تيم‌هاي شركت ملي حفاري خوزستان، شركت گاز اردبيل، شركت گاز كرمانشاه، آنزان ايذه، نيروي زميني ارتش و فولاد اكسين خوزستان تاكنون براي حضور در رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي فرنگي اعلام آمادگي كرده‌اند.
عباس نمازيان سرپرست كميته ليگ با تأييد اين خبر گفت: در روز ۲۲ آذرماه جلسه هماهنگي و قرعه‌كشي اين رقابت‌ها برگزار مي‌شود و تكليف گروه‌بندي اين مسابقات مشخص خواهد شد و برنامه ما براي آغاز ليگ برتر كشتي آزاد و فرنگي روز دوشنبه ۲۹ آذرماه است.

 هر تیم می‌تواند با دو کشتی‌گیر خارجی که سابقه قهرمانی جهانی و المپیک و قهرمان قاره‌ای داشته باشد قرارداد ببندند بشرط اینکه تعداد کشتی‌گیران هر تیم از ۱۶ نفر بیشتر نشود.
بر این اساس تیم‌هایی که برای دور رفت با کشتی‌گیران خارجی قرارداد می‌بندند لازم است کلیه مدارک کشتی‌گیر خود را تا تاریخ ۱/۹/۸۹ جهت صدور کارت به کمیته لیگ تحویل دهند.تیم‌هایی که برای دور برگشت با کشتی‌گیران خارجی قرارداد می‌بندند لازم است دو هفته قبل از آغاز دور برگشت مدارک را به کمیته لیگ تحویل دهند.
تیمهایی که با هر کشتی‌گیر خارجی قرارداد می‌بندند لازم است رضایتنامه کشور مربوطه را بهمراه داشته و همچنین مبلغ ۲۰۰۰ دلار آمریکایی به حساب FILA واریز و مبلغ /۰۰۰/۰۰۰/۲۰ریال بحساب کمیته لیگ فدراسیون کشتی واریز تا پس از صدور کارت با حضور کشتی‌گیر موافقت و پس از ورود به ایران به کمیته لیگ مراجعه و مراحل قانونی و امضاء مدارک را انجام دهند..

همچنین ارائه گواهی سلامتی و نداشتن بیماری برای کشتی‌گیران خارجی الزامی است.

گردش کار و مدارک لازم ، برای صدور کارت و مجوز شرکت کشتی‌گیران خارجی در لیگ برتر کشتی
۱٫ درخواست هیات کشتی متبوع باشگاه با ارائه درخواست باشگاه به پیوست کارنامه کشتی‌گیر در میادین جهانی و قاره‌ای.
۲٫ تائید فدراسیون و درخواست از فدراسیون متبوع کشتی‌گیر خارجی برای اعلام موافقت و صدور رضایت نامه با ذکر تاریخ و زمان قرارداد و نام باشگاه متعهد و درخواست کننده.
۳٫ رضایت نامه رسمی فدراسیون مربوطه به فدراسیون کشتی ایران.
۴٫ درخواست مجوز از فیلا با ارائه رضایت نامه.
۵٫ صدور فاکتور از سوی فیلا برای حق ترانسفر.
۶٫ واریز حق ترانسفر به حساب فیلا ۲۰۰۰ دلار آمریکا.
۷٫ وصول مجوز فیلا برای ترانسفر.
۸٫ حضور کشتی‌گیر در دفتر کمیته لیگ برای عقد قراداد الزامیست.
۹٫ ارائه گواهی سلامتی و نداشتن بیماری و بیمه درمانی.
۱۰٫ ارائه مجوز کار و اقامت و تعیین تکلیف و شفافیت مالیاتی.
۱۱٫ پرداخت /۰۰۰/۰۰۰/۲۰ریال به حساب کمیته لیگ فدراسیون کشتی.
۱۲٫ صدور کارت.

همه این موارد در زمان نقل و انتقالات یعنی از شروع نقل و انتقالات تا پایان وقت اداری آخرین روز دور رفت باید به انجام برسد. 

با اعلام کمیته لیگ شرایط حضور مدال آوران رقابتهای قاره ای، جهانی و بازیهای آسیایی در تیمهای حاضر در لیگ برتر کشتی اعلام شد.
 هر تیم (باشگاه) می‌تواند ۳ نفر از مابین کشتی‌گیران شرکت کننده فرنگی و آزاد در مسابقات جهانی روسیه سال ۲۰۱۰ که صاحب مدال طلا- نقره- برنز، قهرمانی آسیا دهلی نو(هندوستان) که فقط صاحب مدال طلا و بازیهای آسیائی گوانگجو چین ۲۰۱۰ که صاحب مدال طلا و نقره شده اند  در ترکیب خود استفاده کند.
قرار است لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از روز ۲۹ آذر ماه آغاز شود.


 

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *