خانه / کارشناسی / بررسی وقایع کشتی / همدانیها دست فدراسیون را در پوست گردو گذاشتند

همدانیها دست فدراسیون را در پوست گردو گذاشتند

بازدیدها: 41

نبود تفکرات کارشناسی و مثبت در بدنه فدراسیون کشتی به امری عادی تبدیل گردیده و ثمره این نوع نگرش نحوه برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد . سه تیمه شدن لیگ برتر کشتی فرنگی سال قبل.  قهرمان کشوری امسال با سه ماه تعویق و … همه نشانه نبود افراد متخصص و آشفتگی فدراسیون است .
امروز در خبرها آمد که صنایع و معادن همدان نیز انصراف داد و دیدار این هفته پایتخت برگزار نمیگردد و باز هم شاهکاری از شاهکارهای فدراسیون آقای یزدانی خرم و صنعتکاران.
آقای یزدانی خرم روش سعی و خطا برای اداره فدراسیون کشتی شیوه مناسبی نیست و  جدول نویسی چون آقای غلامی و داور بازنشسته ای چون آقای نمازیان توانایی سر و سامان دادن به فدراسیون آشفته شما را ندارند.   

داستان صنایع همدان بر میگردد به لیگ سال قبل که پس از حرف و حدیث های فراون در مورد عدم استفاده از کشتی گیر روسی شان توسط کمیته لیگ که نقض آشکار قانون بود و تهدید به کناره گیری و بالاخره فدراسیون با هر ترفندی این تیم را حفظ کرد و امسال نیز که مربیان تیم ملی بااستفاده از موقیتشان و جایگاه حساسی که برخوردارند سه قهرمان برتر همدان را به تیم خودشان یعنی نفت کشیده اند و همین موضوع یکی از دلایل همدانیها برای انصراف است.
زمانیکه تمامی دلسوزان واقعی کشتی از کناره گیری کادر فنی تیمهای ملی های ملی از لیگ برتر سخن میگفتند و هیچ گوش شنوایی در فدراسیون نبود .
حال مسئولان فدراسیون جوابگو باشند. 
متن مصاحبه رئیس هیات کشتی همدان با ایرنا به شرح زیر است:
هيات كشتي استان همدان دليل اصلي كناره گيري از اين رقابت ها را حضور سه كشتي گير ملي پوش اين استان در تيم نفت تهران و نداشتن اعتبار مالي مورد نياز براي حضور پر قدرت در اين رقابت ها اعلام كرد.
رييس هيات كشتي همدان در اين باره گفت: تيم نفت تهران به لطف برخورداري از كادر فني تيم ملي توانست صادق گودرزي، جمال ميرزايي و سعيد ابراهيمي سه ملي پوش همداني را مجبور به عضويت در اين تيم كند.
‘جلال صابريون’ افزود: هر سه كشتي گير مد نظر تيم همدان بودند، اما حضور مربيان تيم ملي در راس تيم نفت باعث شد هر سه كشتي گير قيد حضور در همدان را بزنند.
وي اضافه كرد: نداشتن اعتبار مالي مورد نياز براي جذب كشتي گيران مورد نظر نيز يكي ديگر از دلايل انصراف تيم همدان از حضور در ليگ برتر كشتي آزاد كشور بود.
وي بيان داشت: حضور در اين رقابت ها مستلزم پرداخت درصدي از قرارداد كشتي گيران است ضمن اينكه هيات كشتي يك ميليارد ريال از فصل گذشته به كشتي گيران بدهي دارد.
وي گفت: انصراف از حضور در ليگ برتر را به صورت مكتوب به فدراسيون كشتي كشور ارايه داده ايم و امسال قصد فعاليت در اين عرصه از مسابقات را نداريم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

azad2

کارنامه قابل قبول فدراسيون کشتي در سال ۹۰

بازدیدها: 157 در سال جاري تيمهاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در مسابقات خارجي خوش …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *