خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / كاري مي كنند تا اسپانسرها قيد تيمداري در ليگ را بزنند

كاري مي كنند تا اسپانسرها قيد تيمداري در ليگ را بزنند

بازدیدها: 52

سرمربي تيم كشتي آزاد بانك ملي گلستان گفت: اگر حق‌مان در كشتي با تيم جويبار را ندهند و ما را بازنده اعلام كنند شايد از ليگ كناره گيري كنم.

اويس ملاح در گفت و گو با (ايسنا)، به اتفاقات ديدار اين تيم با شهداي جويبار اشاره كرد و گفت: مشكل اصلي در اين مسابقه فردي بود كه به عنوان هيات ژوري و ارزشياب حضور داشت. اين فرد نظرات خود را به داوران تحميل مي كرد و در كشتي وزن ۷۴ كيلوگرم هم حق حسن طهماسبي را خوردند تا ما بازنده شويم در صورتي كه هيات ژوري حق دخالت در كار داوران و اعمال نظر ندارد. جو سالن هم بسيار بد بود و فحش و ناسزاي زيادي شنيديم. هر چه خواستند به ما گفتند و تقي داداشي را كشتي گير بي غيرت ناميدند.

 

وي ادامه داد: داوري مسابقه چندان مشكل نداشت اما هيات ژوري هر طور شده مي‌خواست نظرش را تحميل كند. ما هم گفتيم اگر مي خواهيد اين گونه برنده شويد ديگر ادامه ندهيم بهتر است.

ملاح در ادامه به شرايط بسيار بد ليگ امسال اشاره كرد و گفت: اين چه ليگي است كه سه هفته پشت سر هم ميهمان بوديم. يك بچه هم برنامه ريزي كند وضعيت بدتر از اين نمي شود. كميته ليگ بسيار ضعيف عمل مي كند و با اين شرايط مشخص مي شود كه چرا تيم ها نمي آيند و اسپانسرها فراري مي شوند. چرا اين افراد با برنامه ريزي غلط خود ليگ را خراب مي كنند. آنها طرح و برنامه درستي ندارند. به معدود كشتي‌گيران ملي‌پوش كه قرارداد ۴۰-۵۰ ميليوني دارند نگاه نكنيد. اكثر كشتي‌گيران ليگ قراردادهاي ۱۰-۱۲ ميليون توماني دارند و به همين پول هم محتاج هستند. اما اينها دارند كاري مي كنند تا همه اسپانسرها قيد تيمداري در ليگ را بزنند.

سرمربي تيم بانك ملي گلستان در پايان گفت: اگر حق‌مان را ندهند و بخواهند تيم گلستان را بازنده اعلام كنند شايد ديگر به مسابقات ادامه ندهيم.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1572 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *