خانه / اخبار کشتی ایران و جهان / اخبار داخلی / هيات ژوري قصد اعمال نظر در كار داوري را داشت

هيات ژوري قصد اعمال نظر در كار داوري را داشت

بازدیدها: 8

اگر حق با ماست مسابقه بايد تجديد شود
هيات ژوري قصد تحميل نظرش را داشت
گفتيم اگر قرار است بازنده‌مان كنند حداقل زجر نكشيم

محمدحسين ملاح گفت: در طول مسابقه با تيم جويبار هيات ژوري قصد اعمال نظر در كار داوري را داشت و به همين خاطر ما به مسابقات ادامه نداديم.

مدير تيم كشتي بانك ملي گلستان و نايب رييس هيات اين استان در گفت و گو با (ايسنا)، اظهار كرد: ابتدا قرار بود محمدابراهيم امامي ارزشياب و عضو هيات ژوري باشد اما وي تغيير كرد و فردي هم كه آمد در همه موارد مي خواست نظرش را به داوران تحميل كند. ما هم وقتي شرايط را اين طور ديديم و گفتيم اگر قرار است تحت هر شرايطي ميزبان برنده باشد ديگر نه كشتي گيران را زجر مي دهيم و نه وقت مردم را مي گيريم.

وي ادامه داد: تيم داوري چندان در اين اتفاقات دخالت نداشت و فردي كه در هيات ژوري گماشته شده بود گويا چندان به كارش تعهد نداشت. همه مردم مي ديدند كه چطور حق مان را داشتند پايمال مي كردند. در واقع اينجا آمده بوديم تا سرمان را ببُرند. جو سالن هم بسيار ناامن بود و در آنجا احساس امنيت نمي كرديم. به سختي وارد سالن شديم و به سختي هم از آنجا بيرون رفتيم.

وي در پايان در مورد خواسته خود از فدراسيون كشتي گفت: اگر اعتراضات ما درست است و حقمان پايمال شده است بايد مسابقه را تجديد كنند. همه ديدند كه چگونه مي خواستند حق مان را ضايع كنند. شرايط برگزاري ليگ هم بسيار نامناسب است. سه هفته پشت سر هم ميهمان بوده ايم و در ملاير هم ۹ بار گوي به سود تيم ميزبان خارج شد و ما مانده ايم كه چطور اين اتفاقات مي افتد.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طلایه دار ادبیات نوظهور کشتی

بازدیدها: 1565 متاسفانه و شوربختانه، انتخابات فدراسیون کشتی آنطور که به صلاح کشتی بود رقم …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *